کد خبر : 1748314 | 21 فروردين 1400 ساعت 20:03 | 160.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق پرسپولیس از بحران عبور کرد؛

اولین گل علیپور برای برد 6 امتیازی ماریتیمو (عکس)

تیم فوتبال ماریتیمو در شرایطی که در دیداری 6 امتیازی به مصاف فارنسی رفته بود، با اولین گل علی علیپور در پرتغال به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

اولین گل علیپور برای برد 6 امتیازی ماریتیمو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتقال علی علیپور مهاجم گلزن سال های اخیر سرخپوشان پایتخت یکی از خبرسازترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در پنجره تابستانی لیگ بیستم بود و این مهاجم پس از نمایش های خوبی که در پرسپولیس داشت، درنهایت در 25 سالگی به فوتبال اروپا رفت تا ماجراجویی جدیدش را در ماریتیمو آغاز کند و هم تیمی امیرعابدزاده شد.

 

1589486


شرایط برای علیپور اما طی ماه های اخیر خیلی خوب پیش نرفت؛ او دیر به تمرینات اضافه شد و زمانی هم که به ترکیب راه پیدا کرد با مصدومیت مواجه شد و مربیان ماریتیمو چندان به او اعتماد نمی کردند، ولی حالا با حضور جولیو سانتیاگو سرمربی جدید ماریتیمو شرایط برای علیپور هم تغییر کرده و او فرصت بیشتری برای نمایش توانایی های خود به دست آورده است. او پیش از دیدار برابر فارنسی تنها سه بار در رقابت های جام حذفی به میدان رفته بود که دقایق حضورش در این مسابقات 147 دقیقه بود و در لیگ هم طی 25 هفته تنها در 17 مسابقه 556 دقیقه فرصت بازی به دست آورده بود.

 

1589488


علیپور که در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده بود از این بحرانی که در مسیر حرفه ای  ایجاد شده به سلامت عبور خواهد کرد و گلزنی می کند، در دیدار هفته گذشته ماریتیمو برابر بنفیکا که با شکست یک بر صفر شاگردان سانتیاگو همراه شد، در ترکیب اصلی حضور داشت و امروز بار دیگر  این مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و توانست در دقیقه 43 از فرصتی که در محوطه جریمه نصیب او شده بود  نهایت استفاده را ببرد و با یک ضربه پای راست از نزدیکی ها محوطه شش قدم دروازه تیم فارنسی را باز کرد تا اولین گل خود را در لیگ پرتغال سرانجام در هفته 26 ام ثبت کرده باشد. این گل امضای برد مهمی برای ماریتیمو بود و آنها در مقابل یکی از رقبای اصلی خود در مسیر فرار از سقوط به پیروزی دست یافتند.

 

1589490


ماریتیمو با کسب این نتیجه با 24 امتیاز بالاتر از فارنسی و ناسیونال که به ترتیب 22 و 21 امتیاز دارند قرار گرفت و رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. به احتمال فراوان علیپور در 8 بازی باقی مانده لیگ پرتغال فرصت بیشتری به دست خواهد آورد و شاید همین گل به منزله تمدید حضور او در فوتبال پرتغال باشد.

 

1589489


این اولین گل علی علیپور برای تیم ماریتیمو به شمار می رود که روی فرصت سنجی این بازیکن پس از فرار از موقعیت آفساید در ورزشگاه خانگی به ثمر رسید.

 


البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که امیرعابدزاده در جریان پیروزی یک بر صفر برابر فارنسی یکی از خوب های تیمش بود و علی رغم اینکه پنالتی در هفته گذشته مانع ثبت کلین شیت برای او شده بود، در هفته 26 ام توانست دروازه خود را در طول ۹۰ دقیقه بسته نگه دارد تا روز خوبی برای ستاره های ایرانی ماریتیمو رقم خورده باشد.

دیدگاه‌ها