کد خبر : 1748377 | 22 فروردين 1400 ساعت 00:34 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

النصر با مربی موقت در لیگ قهرمانان

روزنامه البلاد خبر داد که النصر در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا با مربی موقت به میدان می رود.

النصر با مربی موقت در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست النصر عربستان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در بازی مقابل ضمک، مدیریت جدید این تیم بلافاصله دست به کار شد و آلن هووارت کروات را از مربیگری این تیم اخراج و منو منزس سرمربی سابق تیم ملی برزیل به عنوان جایگزین او معرفی شد.


اما اکنون روزنامه البلاد عربستان خبر می دهد که مدیران این تیم با فیصل سیف مربی عربستانی به توافق رسیده اند تا او به صورت موقت در بازی های ابتدایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هدایت النصر را برعهده بگیرد. از آنجایی که منزس هنوز موفق به خروج از کشورش نشده و او پس از ورود به خاک عربستان باید مدتی را در قرنطینه بگذراند، به دیدار نخست این تیم نمی رسد.

 

1589657


به همین دلیل مدیران النصر قصد دارد فیصل سیف را در دیدار نخست این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الوحدات اردن بر روی نیمکت خود بنشانند و البته این احتمال می رود که این مربی در بازی دوم مقابل السد نیز هدایت نماینده عربستان را برعهده بگیرد تا زمانیکه منزس دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.


فیصل سیف پیش از این سابقه حضور در کادرفنی النصر در زمان خورخه دنیل کارنیو سرمربی اروگوئه ای را در کارنامه دارد و سیف یکی از دستیاران کارنیو بود. بدین ترتیب، منزس مربی جدید النصر برای دیدار مقابل فولاد می تواند تیمش را هدایت کند.

دیدگاه‌ها