کد خبر : 1748382 | 22 فروردين 1400 ساعت 01:40 | 271.3K بازدید | 94 دیدگاه

محاکمه صحرایی مانسانو توسط پیکه و کومان

بارسا در مرز انفجار؛ داور دو پنالتی را دزدید (عکس)

در ال کلاسیکویی بسیار هیجان انگیز رئال توانست بارسا را 2-1 شکست دهد. در دیداری که دو صحنه بسیار مشکوک داوری داشت.

بارسا در مرز انفجار؛ داور دو پنالتی را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رئال مادرید و بارسا در نهایت با برتری 2-1 رئال به اتمام رسید. در دیداری که تونی کروس و کریم بنزما برای رئال گلزنی کردند و اسکار مینگسا در نیمه دوم تنها توانست یکی از گل ها را برای بارسا پاسخ بدهد.

این بازی دو صحنه کاملا مشکوک داوری داشت به طوری که پس از اتمام بازی، جرارد پیکه و رونالد کومان در کنار زمین منتظر خیل مانسانو داور بازی ماندند. پیکه به شدت علیه داور معترض بود و با دخالت کارلس ناواس بود که راهی رختکن شد.

 

 

1589692

 

 

اولین صحنه مشکوک ال کلاسیکو دقیقه 38 رخ داد حایی که عثمان دمبله بر اثر برخورد با فرلاند مندی سرنگون شد. مانسانو دستور به ادامه بازی داد ولی بارسایی ها معتقد به پنالتی بوند. ایتورالده گونزالس کارشناسان داوری آاس معتقدند این صحنه نمی توانست پنالتی باشد.

 

 

1589695

 

 

دقیقه 84 ال کلاسیکو شاهد یک صحنه جنجالی درون محوطه جریمه رئال بودیم. ارسال یک توپ زمینی تند و تیز از چپ توسط جوردی آلبا بدون اینکه با اثرگذاری از سوی بازیکنان بارسا همراه شود در حال بیرون رفتن از خط عرضی زمین بود که lارتین برایثویت با تعقیب توپ به آن رسید. پشت سر او نیز فرلاند مندی مدافع رئال در حال حرکت بود که برایثویت نقش بر زمین شد. 

بازیکنان بارسا همه فریاد پنالتی سر دادند ولی خیل مانسانو داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. وی ای آر هم صحنه را بررسی کرد ولی در نهایت تصمیم داور تایید شد. اسکار مینگسا به دلیل اعتراضات شدیدش از داور کارت زرد گرفت.

 

 

رونالد کومان در بازی رفت هم به قضاوت داور اعتراض داشت و معتقد بود پنالتی رئال صحیح نبوده است. او کنار زمین ماند و در انتهای بازی با داور بازی صحبت کرد.صحنه ای که امشب نیز تکرار شد

1589702

 

 

آندوخار اولیور کارشناس داوری مارکا معتقد است تصمیم داور درست بود چرا که مهاجم بارسا بدون برخورد نقش بر زمین شده بود. ایتوارلده گونزالس کارشناس داوری آاس اما معتقد است مندی با دست تعادل مهاجم دانمارکی را به هم زده و داور باید اعلام پنالتی می کرد.

 

 

اعتراضات شدید جرارد پیکه به خیل مانسانو

پیکه روی دقایق اعلام شده وقت اضافه اعتراض داشت و همچنین معتقد بود مانسانو باید برای بازبینی صحنه رنگونی برایثویت به کنار زمین می رفت.

او منتظر داور بود که با لوکا مودریچ برخورد کرد. ستاره رئال به کنایه گفت:« اینجا منتظری ناله و شکایت کنی؟» مودریچ در ادامه گفت:« چند دقیقه می خواستید برای تان وقت اضافه بگیرد؟» پیکه با چهره ای بهت زده به مودریچ واکنش نشان داد.

 

 

1589750

 

1589705

 

1589703

 

1589704

دیدگاه‌ها