کد خبر : 1748395 | 22 فروردين 1400 ساعت 02:25 | 71.2K بازدید | 24 دیدگاه

شایسته سه امتیاز بودیم

زیدان پاسخ کومان را داد؛ بردمان ربطی به داور نداشت

زین الدین زیدان بر خلاف سرمربی بارسا معتقد است رئال به شایستگی فاتح ال کلاسیکو شد.

زیدان پاسخ کومان را داد؛ بردمان ربطی به داور نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو و در یک هوای بارانی توانست بارسا را 2-1 شکست دهد و موقتا به صدر لالیگا برسد. رئال در بازی رفت نیز بارسا را 1-3 مغلوب کرده بود تا حالا شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

امشب برای رئال کریم بنزما و تونی کروس گلزنی کردند.

 

 

1589735

 

 

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« حس بسیار خوبی از این پیروزی دارم. خوب شروع کردیم و شایسته پیروزی بودیم. موقعیت های زیادی برای زدن گل های بیشتر داشتیم و باید گل سوم را هم می زدیم. امشب تغییرات زیادی در نیمه دوم داشتیم و معتقدم همه خوب کار کردند.»

 

زیدان در واکنش به اعتراضات رونالد کومان سرمربی بارسا که به داور بازی بسیار انتقاد داشت، گفت:« هر کسی حس خودش را پس از این بازی دارد. من معتقدم اگر داور پنالتی نگرفت، قطعا پنالتی نبوده است. برایم شیوه بازی تیمم در زمین مهم است. در دقایق پایانی برای حفظ برد زجر کشیدیم چرا که بارسا تیم بزرگی است. نمی توان گفت که به خاطر داور پیروز شدیم.»

 

 

برنامه تاکتیکی:« فده والورده را در ترکیب قرار دادم تا به تعداد هافبک های مان یکی اضافه شود. می دانستیم فده خوب نفوذ می کند و روی گل اول هم نقش داشت. او خیلی سریع است و به خوبی بین خطوط حرکت می کند. برنامه چنین بود که میانه زمین را از بارسا بگیریم و معتقدم خیلی هم خوب کار کردیم.»

 

 

1589711

 

 

گل زیبای بنزما:« این کیفیت و استعداد ذاتی کریم است. او بسیار بااستعداد است و برایش بسیار خوشحالم.»

 

صدرنشینی موقت:« چیزی عوض نشده و هنوز هشت هفته باقیمانده است. دو بازی سخت برابر لیورپول و بارسا داشتیم و حالا باید استراحت کنیم. نمی دانم فصل را چگونه تمام خواهیم کرد و باید بگویم الان از لحاظ بدنی خسته هستیم. در عمل هنوز هیچ جامی نگرفته ایم.»

 

دیدگاه‌ها