کد خبر : 1748413 | 22 فروردين 1400 ساعت 10:15 | 18.5K بازدید | 3 دیدگاه

علیپور؛ بهترین بازیکن زمین با نمره 6.5

تیم ماریتیمو دیشب و در هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال در خانه با گل علی علیپور از سد فارنسی گذشت. این پیروزی 6 امتیازی ماریتیمو را به بقاء در جدول بازی ها امیدوار کرد.

علیپور؛ بهترین بازیکن زمین با نمره 6.5

به گزارش "ورزش سه"، نه تنها تلاش ماریتیمو دراین بازی بلکه در بازی گذشته در برابر بنفیکا هم ستودنی بود. در مسابقه ای که تیم ماریتیمو در مصاف با تیم سوم جدول تنها یک گل خورد  و این گل هم از روی نقطه پنالتی به دست آمد. در این دو بازی تغییر چهره تیم ماریتیمو برای بقاء در جدول بازی ها مشهود بود هر چند که سرمربی می گوید ما به چیزی فراتر از بقاء فکر می کنیم و می خواهیم در 8 هفته باقی مانده از بازی ها چهره ای از خود به نمایش بگذاریم که متفاوت باشد. 

 

در پایان این بازی امیر عابدزاده از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه گرفت. اما سایت گل پوینت بالاترین نمره را به علی علیپور داد. 6.5 از 10 و او را به عنوان بهترین بازیکن مسابقه بر شمرد. علی علیپور در هفته بیست و ششم اولین گل فصل خود را به ثمر رساند. در حالی که او در هفته های ابتدایی به دلیل دیر ملحق شدن به اردوی تیم در ترکیب اصلی قرار نمی گرفت و در ادامه دچار مصدومیت شد این هفته ها یکی از بازیکنان اصلی تیم ماریتیمو بشمار می رود و با روحیه ای که از گلزنی در برابر فارنسی بدست آورد به نظر می رسد در هفته های باقی مانده در لیگ برتر پرتغال به روند گلزنی خود ادامه دهد و در نهایت پایان خوشی در تیم ماریتیمو در این فصل از بازی ها داشته باشد.

 

1589776

دیدگاه‌ها