کد خبر : 1748448 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:21 | 55.7K بازدید | 22 دیدگاه

مدافع بارسا می‌توانست آخرین اخراجی کلاسیکو باشد

تمسخر پیکه به دست مودریچ: ناله و زاری نکن!

جرارد پیکه یکی از متعصب‌ترین بازیکنان بارساست؛ او دیشب باز هم به داور هجوم برد تا نشان بدهد شکست در ال‌کلاسیکو را هرگز نخواهد پذیرفت.

تمسخر پیکه به دست مودریچ: ناله و زاری نکن!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع با تجربه بارسلونا، شب گذشته حتی یک دقیقه هم در ال‌کلاسیکو حضور نداشت ولی عکس او حین صحبت با داور پس از سوت پایان بازی تبدیل به یکی از پربازدیدترین عکس های این مسابقه شده است. پس از به صدا آمدن سوت پایان بازی و پیروزی 2-1 رئال مادرید در ال کلاسیکو، کاتالان ها در اعتراض به چند تصمیم بحث برانگیز داوری به سوی داور بازی رفتند. در این صحنه نیز مثل بسیاری از دیگر موقعیت ها جرارد پیکه تبدیل به سخنگوی اردوی بلوگرانا شد هر چند که در این بازی به دلیل مصدومیت زانو حضور نداشت و از سکوها مسابقه را تماشا کرد.

در پایان بازی پیکه حتی یک لحظه هم برای پریدن به چمن بازی و رساندن خود به خیل مانزانو، داور بازی، تردید نکرد و سپس با عصبانیت به صحبت با داور درباره چندین تصمیم جنجالی او که در سرنوشت بازی تاثیر به سزایی داشت، پرداخت.

 

1589818

 

کاتالان ها معتقد بودند که فرلان مندی خطای آشکاری روی مارتین برایتویت در محوطه جریمه انجام داده و یک پنالتی محرز از این تیم گرفته شده است. کومان، سرخی روبرتو و جرارد پیکه همگی تلاش کردند تا داور صحنه را حداقل با VAR چک کند اما مانزانو معتقد به خطا نبود و چک نکردن VAR بیش از هر چیزی کومان و شاگردانش را عصبانی کرده بود.

این البته تنها دلیل عصبانیت بارسایی ها از داور بازی نبود. مانزانو به رغم اینکه بازی در نیمه دوم حداقل سه دقیقه به دلیل ایرادی در بی‌سیم داور متوقف شده بود، همچنین قدم زدن کاسمیرو در هنگام خروج از زمین پس از دریافت کارت قرمز، وقت تنها چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و کاتالان ها از سوت زودهنگام داور نیز بسیار ناراضی بودند مخصوصا که در نیمه دوم قدرتمندتر از حریف سپیدپوش خود ظاهر شده بودند.

 

1589817

 

جرارد پیکه با ناراحتی بسیار در مورد این موضوعات با داور بازی صحبت کرد و کارلوس ناوال، مدیر بارسا، نیز تلاش کرد تا پیکه را از داور دور کرده و نگذارد که او با درگیری با داور به دردسر بیافتد. اما پیکه ول کن داور نبود و اصرار داشت تا توضیحات او را در مورد تصمیماتش بشنود. داور در نهایت با نشان دادن کارت زرد به پیکه او را جریمه کرد، هر چند بسیاری معتقد بودند که پیکه حتی می توانست کارت قرمز دریافت کند.

 

1589819

 

صحنه جالب دیگری که در این بین رقم خورد، عکس العمل لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به اعتراض های پیکه بود. مودریچ جلوی دروبین های تلویزیونی به پیکه گفت: "اینجا منتظری که ناله و زاری کنی؟ چند دقیقه وقت اضافه می خواستید؟" کنایه ای که پاسخی جز نگاه خشمگین و معنادار پیکه نداشت.

دیدگاه‌ها