کد خبر : 1748449 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:27 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روز ثبت ششمین کلین شیت فصل؛

واکنش نویری عابدزاده برای حفظ گل علیپور (عکس)

امیر عابدزاده در مقابل فارنسی دو واکنش بسیار خوب داشت که به تیمش برای کسب سه امتیاز یک بازی حساس و حیاتی کمک بسیاری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ماریتیمو در شرایطی مقابل فارنسی قرار گرفته بود که مصاف این دو تیم نبرد میان تیم های قعرنشین لیگ برتر پرتغال بود و با توجه به اینکه هشت دیدار تا پایان فصل پیش روی تیم های مختلف وجود دارد، دیگر زمانی برای فرصت سوزی ماریتیمو باقی نمانده است.


این دیداری بود که سانتیاگو مانند مصاف برابر بنفیکا در چارچوب هفته 25 ام، به هر دو بازیکن ایرانی اش اعتماد کرد و از ابتدا عابدزاده و علیپور را راهی بازی کرد؛ تصمیمی که نقش پر رنگی در کسب سه امتیاز دیدار برابر فارنسی داشت و دو بازیکن ایرانی ماریتیمو روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.


علی علیپور در دقیقه 43 گل اول بازی را وارد دروازه یکی از رقبای اصلی ماریتیمو برای فرار از سقوط کرد ولی در ادامه دو واکنش خوب از عابدزاده بود که ارزش این گل را حفظ کرد و اگر در دقیقه 60 همینطور که در تصویر مشخص است با سبک خاص خودش از دروازه خروج نکرده بود، شاید بازی به تساوی کشیده می شد. عابدزاده علاوه بر این یکبار دیگر هم شوت بازیکن فارنسی را از زیر تیرک افقی دروازه اش بیرون کشید تا شب خوبی را تجربه کرده باشد و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.


امیر عابدزاده در این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال 22 مرتبه در ترکیب قرار گرفته و علی رغم حضور ماریتیمو در رتبه های انتهایی جدول رده بندی موفق به ثبت 6 کلین شیت هم شده است.

 

1589821

این صحنه ای است که در دقیقه 60 امیرعابدزاده مهم ترین موقعیت تیم فارنسی را با خروج به موقع گرفت.

 

1589820

عابدزاده در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در مصاحبه خود تاکید کرد که همچنان 8 فینال دیگر برای ماندن ماریتیمو در مسابقات پیش روی آنها قرار دارد.

دیدگاه‌ها