کد خبر : 1748452 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:41 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌خبر: خداحافظی آلکنو را به فال نیک می‌گیریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خداحافظی آلکنو پس از المپیک از عرصه مربیگری را به فال نیک می‌گیریم.

خوش‌خبر: خداحافظی آلکنو را به فال نیک می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امیر خوش‌خبر درخصوص انتشار خبری مبنی بر خداحافظی آلکنو پس از المپیک از عرصه مربیگری اظهار داشت: او هنوز در این خصوص صحبتی با ما نکرده است، اما اگر اینگونه باشد این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم، چون معمولاً مربیان سرشناس دنیا بعد از کسب یک افتخار بزرگ از عرصه مربیگری خداحافظی می‌کنند. آلکنو با زنیت سال بدی را پشت سر گذاشت و نتوانست به مدال برسد و حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که او به دنبال کسب موفقیت با تیم ملی ایران باشد. 

 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص اضافه شدن یک مترجم خاص به کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: آلکنو اصرار دارد تا فردی به نام کسرایی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. رئیس فدراسیون هنوز با این موضوع موافقت نکرده است، چراکه به دنبال حفظ سهمیه مربیان ایرانی روی نیمکت تیم ملی در المپیک است.

 

وی عنوان کرد: باید با فدراسیون جهانی والیبال مکاتبه کنیم تا شرایط را به صورت دقیق جویا شویم. تلاش می‌کنیم در المپیک حداقل دو مربی ایرانی روی نیمکت داشته باشیم و اگر شرایط فراهم باشد مترجم پشت نیمکت حاضر شود. به هر حال سخت‌گیری‌های زیادی در این خصوص می‌شود. منتظر حضور آلکنو هستیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

 

خوش خبر درمورد کنترل ویروس کرونا در اردوی تیم ملی، گفت: کرونا نظم و برنامه‌های ما را بهم ریخته است. هر هفته از بازیکنان تست می‌‌گیریم، اما واقعیت این است که کنترل و رعایت پروتکل‌ها خیلی سخت است. ما نهایتاً بتوانیم تیم را قرنطینه کنیم، اما افراد زیادی همچون آشپز، تدارکات و ... با تیم در ارتباط هستند که نمی‌توانیم هر روز شرایط آنها را بررسی کنیم.واقعاً از استرس کرونا خسته شده‌ام.

دیدگاه‌ها