کد خبر : 1748459 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:50 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

قلعه نویی در اندیشه کسب سهمیه آسیایی

تیم فوتبال گل گهر که با برگزاری بازی های معوقه خود می تواند جهش بزرگی در جدول رده بندی داشته باشد، تمرینات خود را برگزار می کند.

قلعه نویی در اندیشه کسب سهمیه آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تمامی نگاه ها در فوتبال ایران به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده است اما اینجا و در کمپ الیاف، امیر قلعه نویی برای رسیدن به هدف بزرگی، تمرینات شاگردانش را جدی تر از هر زمان دیگری زیر نظر دارد.


گل گهر که اکنون در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد، نسبت به رقبای بالا دست خود یک بازی کمتر انجام داده است و درصدد پیروزی و رسیدن به رتبه چهارم جدول است هر چند که تعداد بازی های فولاد رتبه چهارمی با گل گهر یکسان است.

 

1589839


سیرجانی ها با 26 امتیاز پایین تر از فولاد، تراکتور و آلومینیوم 27 امتیازی هستند و پیروزی در بازی بعدی و رسیدن به امتیاز 29، می تواند شاگردان ژنرال را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار باانگیزه تر از قبل کند.


تمرینات گل گهر برای دیدار روز دوشنبه مقابل پیکان، امروز نیز در کمپ الیاف تهران برگزار شد و شاگردان قلعه نویی، نکات فنی و تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی انجام دادند که تقابل دوباره مرتضی تبریزی و گادوین منشا در تمرین امروز، جالب توجه بود.


گل گهر که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، اکنون فرصت بسیار خوبی را به دست آورده تا با کسب پیروزی، به جمع تیم های مدعی کسب سهمیه اضافه شود و در صورتی که این اتفاق برای سیرجانی ها رخ دهد، امیر قلعه نویی دستاورد بزرگی برای این تیم بدست آورده است.

 

1589837

 

1589836

دیدگاه‌ها