کد خبر : 1748504 | 22 فروردين 1400 ساعت 15:12 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

شجاع از شکایت پرسپولیس تبرئه شد (عکس)

کمیته تعیین وضعیت بار دیگر اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به پرونده شجاع خلیل زاده را ندارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده که با فسخ یک طرفه انجام شد، از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شرکت کرد. این کمیته در حکم اولیه خود اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد اما پرسپولیس دوباره در استیناف از کمیته تعیین وضعیت خواست تا به شکایتش از شجاع رسیدگی کند.

 

حالا دوباره پس از بررسی، «قرار عدم استماع دعوی» صادر کرده و روی رای قبلی خود صحه گذاشته است.

در واقع این کمیته اعتقاد دارد که پرسپولیس برای شکایت از بازیکنی که به تیم خارجی پیوسته، باید به فیفا شکایت کند و نهادهای داخلی امکان پیگیری این ماجرا را نخواهند داشت.

 

مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد که به خاطر طلب ۳ میلیاردی خود، می‌توانسته با پرسپولیس به صورت قانونی فسخ کند اما باشگاه پرسپولیس خلاف این را ادعا می‌کرد و همچنین مدیران باشگاه به هواداران وعده دادند که این پرونده را تا زمان محکومیت خلیل زاده پیگیری خواهند کرد.

 

1589909

 

حالا باید دید تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس چه پاسخی درباره شکست در این پرونده خواهد داشت و همچنین آیا سرخ‌ها به سراغ شکایت در فیفا می‌روند یا خیر؟

 

مصطفی سلیمانی وکیل شجاع خلیل زاده نیز در این خصوص گفت: «ما از همان ابتدا اعتقاد داشتیم که شجاع خلیل زاده به صورت قانونی قراردادش را فسخ کرده و مشکلی از این بابت نخواهد داشت. او از پرسپولیس طلب زیادی دارد و می‌خواست که با باشگاه توافق کند و حسن نیت داشت اما ما پالس مثبتی از طرف باشگاه پرسپولیس نگرفتیم.»

دیدگاه‌ها