کد خبر : 1748579 | 22 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری رئیس بایرن؛ قربانی تیم ملی آلمان شده‌ایم

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، درباره شایعات حضور هانسی فلیک در تیم ملی آلمان صحبت کرد.

دلخوری رئیس بایرن؛ قربانی تیم ملی آلمان شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ او خود را در قامت یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر فوتبال اروپا به اثبات رسانده است. در واقع او طی همین یک سال اخیر به بایرن‌مونیخ کمک کرده تا افتخارات زیادی به دست آورد.

 

 

1588710

 

 

از طرفی چندی پیش بود که مشخص شد یواخیم لوو آخرین ماه‌های حضور خود روی نیمکت تیم ملی آلمان را پشت سر می‌گذارد. بعد از مشخص شدن تصمیم لوو برای جدایی از آلمان بعد از رقابت های یورو، شایعات زیادی در رابطه با علاقه فدراسیون فوتبال این کشور برای همکاری با هانسی فلیک مطرح شد؛ موضوعی که با مخالفت رسمی بایرن مونیخ روبه‌رو شد و حتی خود فلیک نیز اعلام کرد که تنها روی کارش در جمع باواریایی‌ها تمرکز کرده است.

 

با وجود تمام این تکذیب ها، هنوز هم شایعات زیادی در زمینه حضور هانس فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان مطرح می شود. در همین ارتباط هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به این مسئله واکنش نشان داده و می‌گوید: " در حال حاضر ما قربانی شده ایم. اکنون درباره مربی ما بحث می شود زیرا در تیم ملی آلمان یک جای خالی وجود دارد و این ما را مجبور می‌کند که دائماً درباره این مسئله اظهار نظر کنیم.

 

 

1590038

 

 

ازطرفی هانسی فلیک تا این لحظه چیزی در مورد علاقه اش برای حضور در تیم ملی آلمان به ما نگفته است. من کاملا متقاعد شده‌ام که او کماکان از کار در اینجا لذت می‌برد چرا که می تواند کارهای زیادی در این تیم انجام دهد. او دارای یک تیم عالی با زیرساخت فوق‌العاده است."

 

هاینر درباره احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی نیز گفت: " ما تحت هیچ شرایط و وضعیتی به جدایی لواندوفسکی فکر نمی کنیم. او مانند یک جواهر برای ماست و در واقع می‌توان گفت که بهترین مهاجم اروپا فروشی نیست."

 

 

1586090

دیدگاه‌ها