کد خبر : 1748616 | 22 فروردين 1400 ساعت 23:40 | 71.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش ستاره رئال به از دست دادن ادامه فصل(عکس)

لوکاس واسکز، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که با انجام ریکاوری مناسب در مقاطع پایانی فصل به ترکیب این تیم اضافه شود.

واکنش ستاره رئال به از دست دادن ادامه فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های فصل خود برابر بارسلونا قرار گرفت و موفق شد در یک مسابقه بسیار دشوار با نتیجه 2-1 به پیروزی دست پیدا کند و امید خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا افزایش دهد.

 

اما در ال‌کلاسیکوی شب گذشته یک اتفاق تلخ برای ستاره اسپانیایی رئال مادرید رخ داد. جایی که لوکاس واسکز بعد از یک برخورد شدید با سرخیو بوسکتس به شدت دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد جای خود را به آلوارو اودریوسولا بدهد.
در همین راستا ساعاتی پیش باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت واسکز از ناحیه زانو است و او در ادامه فصل غایب خواهد بود.

 

با وجود اعلام از دست رفتن ادامه فصل برای ستاره مورد علاقه زیدان، این بازیکن پیام روحیه بخشی را در در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته و نوشته است: " من باید مدتی از بیرون به تیم کمک کنم. اگر این باشگاه چیزی به من آموخته باشد این است که همیشه تلاش کنم و بجنگم. از این به بعد تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در اسرع وقت برگردم و به تیم در بخش پایانی فصل کمک کنم. بسیار ممنون از همه پیام های تان. یک هدف وجود دارد و آن هم جنگ برای رسیدن به لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است."

 

 

1590116

دیدگاه‌ها