کد خبر : 1748680 | 23 فروردين 1400 ساعت 12:37 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار به تکرار اتفاقات لیگ نوزده در نقش جهان؛

بازگشت فکری به ورزشگاه خاطرات تلخ

شاید کلیدی ترین دیداری که موجب پایان کار فکری در استقلال شد، شکست 2 بر صفر آبی پوشان در نقش جهان برابر سپاهان بود.

بازگشت فکری به ورزشگاه خاطرات تلخ 

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه‌ای بود که بازیکنان و کادر فنی استقلال شکست تلخی را در آن متحمل شدند و با اندوه بسیاری سوار هواپیما شدند و به تهران بازگشتند. تا پیش از این مسابقه که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ بیستم برگزار شد، شاگردان محمود فکری با 26 امتیاز بالاتر از سپاهان 25 امتیازی قرار داشتند و پس از انجام 14 مسابقه تنها یک امتیاز فاصله آنها با پرسپولیس صدرنشین جدول بود، اما پس از این مسابقه انگار همه چیز در اردوی استقلال فرو ریخت و روابط بازیکنان و کادر فنی نسبت به قبل هم تیره تر شد.


محمود فکری که یک شب قبل تر با ترک اردوی تیم توسط یکی از دستیارانش مواجه شده بود، در طول بازی هم حرص و جوش زیادی خورد. تیم او گل اول را روی یک غفلت در سمت چپ خط دفاعی و یکی دو اشتباه پی در پی در دقیقه 13 نیمه اول دریافت کرد و گل دوم هم روی یک ضربه ایستگاهی توسط رفیعی که بدون برخورد به بازیکنی وارد گل شد.


این احتمالا تاثیرگذارترین شکست استقلال در مسیر پایان همکاری با محمود فکری بود و این مربی یک هفته بعد و پس از تساوی در رفسنجان کارش در اردوی آبی پوشان به پایان رسید. 


این مربی حالا پس از سه هفته دوری از فوتبال، در هفته بیستم با عنوان مربی نفت مسجد سلیمان به نقش جهان بازخواهد گشت و انگیزه های زیادی برای شکست تیمی دارد که نقش مهمی در برکناری او از مربیگری استقلال داشت. او در لیگ نوزدهم موفق شد سپاهان را با گل کم نظیر محمد میری در نقش جهان با تیم نساجی مازندران شکست دهد و امیدوار است امروز این اتفاق برای او با عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان رخ بدهد.

دیدگاه‌ها