کد خبر : 1748691 | 23 فروردين 1400 ساعت 13:08 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

استارت امیدوارکننده ماشین با اکبرپور (عکس)

تیم ماشین سازی تبریز با هدایت سرمربی جدید خود بازی خوبی مقابل آلومینیوم انجام داد و تنها چند دقیقه با کسب یک برد شیرین فاصله داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز با شرایط عجیبی پای به لیگ برتر گذاشت؛ شرایطی که بر اساس آن پیش بینی وضعیت سخت فعلی خیلی سخت نبود. از دست دادن شاکله کلی تیم پیش از شروع لیگ بیستم و آغاز مسابقات با تیمی کاملا دگرگون شده، ماشین سازی را در یک سراشیبی تند قرار داد، سراشیبی که نماینده تبریز را به قعر جدول سوق داد.

 

وحید بیاتلو بعد از تنها پنج هفته به همکاری خود با ماشین سازان خاتمه داد؛ او در آخرین بازی روی نیمکت ماشین از آلومینیوم شکست تلخ 4 بر یک را متحمل شده بود. بعد از بیاتلو سعید اخباری تا نیم فصل هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت و مهدی پاشازاده در نیم فصل دوم جانشین او شد؛ عمر حضور پاشازاده در ماشین زیاد نبود این مربی بعد از سه بازی رفتنی شد. بعد از این رفت و آمدها و بلاتکلیفی نیمکت ماشین در دو بازی، علیرضا اکبرپور هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی معرفی شد.

 

نکته جالب توجه در مورد شروع کار علیرضا اکبرپور در ماشین سازی، رویارویی او با آلومینیوم در بازی اول بود؛ تقابلی که بازی رفت آن منجر به پایان کار وحید بیاتلو شده بود. اکبرپور در اولین حضور خود روی نیمکت تیم ماشین سازی، موفق شد تیمش را با شرایطی متفاوت تر از آن چه که در بازی های گذشته دیده بودیم به میدان بفرستد. اگر ماشین سازی در بازی روز گذشته مقابل آلومینیوم کمی خوش شانس بود می توانست سه امتیاز شیرین را در اولین بازی با هدایت سرمربی جدیدش کسب کند.

 

1590235

 

1590236

 

1590237

 

1590238

 

عملکرد ماشین سازی مقابل آلومینیوم که با هدایت علیرضا منصوریان تا کنون متحمل شکست نشده بود باعث غافلگیری نماینده اراک شد؛ ماشین سازان در نیمه اول با چند حمله خطرناک نشان دادند که تغییرات مثبتی را در کوتاه مدت پیدا کرده و در مسیر یک تحول امیدوارکننده قرار گرفته اند. اوج کار اکبرپور تعویض های طلایی او در نیمه دوم بود که با به زمین فرستادن دو بازیکن که یکی پنالتی گرفت و دیگری آن را به گل تبدیل کرد، تیمش را در آستانه کسب برد بعد از مدت های طولانی قرار داد؛ بردی که در دقایق پایانی جواب داده شد اما این امید را به هواداران ماشین داد که تیم شان می تواند در بازی های باقی مانده شرایط متفاوتی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها