کد خبر : 1748723 | 23 فروردين 1400 ساعت 15:30 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

دانشگر استقلال را در عربستان همراهی نمی کند

برخلاف اظهارات مدیرعامل استقلال و برخی رسانه ها، دانشگر در رقابت های لیگ قهرمانان استقلال را همراهی نمی کند.

دانشگر استقلال را در عربستان همراهی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، داستان محمد دانشگر و بازگشتش به جمع اردوی آبی پوشان همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد برخلاف گفته های مدیرعامل و سرپرست استقلال، باید برای تعیین تکلیف این بازیکن تا زمان بازگشت تیم از عربستان منتظر ماند.
نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در خصوص دانشگر گفته بود: حرف اول و آخر را  مجیدی می‌زند و تصمیم گرفت که دانشگر نباشد و باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت. حالا اینکه در ادامه رقابت‌ها بتواند به ما اضافه شود یا خیر، باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.


حتی احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان نیز در گفتگویی اعلام کرده بود که "دانشگر توسط کمیته انضباطی باشگاه جریمه شده و در این زمینه، کادرفنی تصمیم گیرنده است." این گفته های مدیرعامل باعث شد بعضی از خبرگزاری ها و سایت های خبری اعلام کنند که در صورت نیاز مجیدی، دانشگر به صورت انفرادی و طی روزهای آتی راهی عربستان می شود تا به جمع آبی پوشان ملحق شود.


اما برخلاف گمانه زنی های رسانه ای، محمد دانشگر راهی عربستان نخواهد شد و این بازیکن به طور قطع استقلال را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی نخواهد کرد. مدافع آبی پوشان تا پایان این رقابت ها منتظر می ماند و پس از بازگشت کاروان آبی پوشان به تهران، جلسه ای را با فرهاد مجیدی برگزار می کند تا در صورت رفع مشکلات، او به تمرینات تیم اضافه شود.

دیدگاه‌ها