کد خبر : 1748757 | 23 فروردين 1400 ساعت 17:32 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

امباپه بهترین بازیکن جهان خواهد شد؛

هانسی فلیک: باید مانند PSG در بازی رفت باشیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد تیمش فردا شب از موقعیت های خود استفاده کند.

هانسی فلیک: باید مانند PSG در بازی رفت باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مسابقه رفت و در شرایطی که فرصت های پرشماری را از دست داد، در خانه 2-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشد. در کنفرانس خبری پیش از مسابقه برگشت، هانسی فلیک به تمجید از کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره هجومی حریف پرداخته است.

 

هانسی فلیک گفت: "ما در این فصل و با همین ترکیب سه عنوان قهرمانی کسب کرده ایم و تیم از نظر ذهنی بسیار خوب نشان داده است. ما می خواهیم فردا شب به نیمه نهایی راه یافته و در ادامه فصل عنوان قهرمانی بوندس لیگا را نیز کسب کنیم.

 

1590316

 

ما در بازی رفت موقعیت های زیادی داشتیم، اما به اندازه کافی کارآمد ظاهر نشدیم و فردا شب باید بهتر عمل کنیم. می دانیم کار ساده ای نیست، اما باید در زمین شرایطی متعادل را حاکم کنیم. فردا شب باید بتوانیم به اندازه‌ای که پاری سن ژرمن در دیدار رفت از موقعیت های خود بهره برد، کارآمد باشیم.

 

من همیشه از بازی  پازل لذت برده ام. ما می دانیم که چگونه می خواهیم بازی کنیم. وقتی بازیکن بیشتری در دسترس دارید شرایط اغلب دشوارتر است. بنابراین وقتی تعداد قطعات پازل کمتر باشد شرایط کمی راحت تر خواهد بود."

 

رویارویی با کیلیان امباپه و نیمار: "وقتی امباپه صاحب توپ است باید او را تحت فشار قرار دهیم.  امباپه روزی بهترین بازیکن جهان و فاتح توپ طلا خواهد شد و  من کاملا در این باره متقاعد شده ام. من از تماشای بازی نیمار نیز لذت می برم. او راه حل های فوق العاده ای در موقعیت های یک در برابر یک از خود ارائه می دهد."

 

1588971

 

شرایط بازیکنان غایب بایرن مونیخ: "لوکاس هرناندز با تیم تمرین کرده و فردا قادر به بازی کردن در مقابل پاری سن ژرمن است. لئون گورتزکا نیز شرایط خوبی داشته و با ما به سفر خواهد آمد. ژروم بواتنگ و کینگزلی کومان نیز تمرین کرده اند. هر کسی امروز در تمرینات حاضر باشد نامش در لیست تیم قرار خواهد داشت."

دیدگاه‌ها