کد خبر : 1748772 | 23 فروردين 1400 ساعت 19:28 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض 70 دقیقه‌ای تارتار به داور

گل گهر موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود در هفته بیستم لیگ برتر را شکست دهد.

اعتراض 70 دقیقه‌ای تارتار به داور 

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر این فرصت را داشت تا با تکرار پیروزی دیدار رفت خود مقابل گل گهر، دو پله در جدول رده بندی صعود کرده و جای تراکتور در رده هشتم را بگیرد. شاگردان مهدی تارتار در این دیدار در حالیکه محمد نادری را در کنار خود در ترکیب اصلی نمی دیدند در نیمه اول با گل مرتضی تبریزی برای گل گهر، بازنده راهی رختکن شدند. در نیمه دوم گل گهر، گل دوم را هم به ثمر رساند و تارتار هم نادری را برای جبران به میدان فرستاد اما این تدبیر هم جواب نداد و پیکان بازی را به حریف خود واگذار کرد.

 

مهمترین اتفاق بازی اما چیز دیگری بود؛ گلی که مرتضی تبریزی در دقیقه 21 وارد دروازه پیکان کرد، مهمترین اتفاق بازی بود. پیکانی ها معتقد بودند که در این صحنه، مهاجم گل گهر با بهره گرفتن از دست خود، دروازه حریف را باز کرده و داور باید خطای هند او را اعلام می کرد. میثم حیدری، داور بازی اما چنین نظری نداشت و 5 دقیقه بعد از گل در حالی که اعتراضات مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان به این صحنه همچنان ادامه داشت، با کارت زرد او را جریمه کرد.

 

این کارت زرد اما تاثیری در موضع تارتار نداشت و او تا پایان بازی همچنان به اعتراض خود نسبت به این گل ادامه داد. تارتار در طول 90 دقیقه بارها با صدایی که حتی می شد از طریق پخش زنده بازی هم آن را شنید از به ثمر رسیدن گل تیم حریف با دست مهاجمش صحبت می کرد و اعتقاد داشت که خودش با چشمان خودش این صحنه را دیده و عجیب است که داور چنین صحنه واضحی را ندیده است. او با جملاتی چون "من از اینجا با چشمانم دیدم که با دست توپ را گل کرد و نیاز به دیدن فیلم و عکس نیست." و "با همان دست زد." و "خطای به این واضحی را پنالتی نگرفت اما آن دست را پنالتی گرفت." و... اعتراضات خود را به گوش داور و ناظر می رساند.

 

این اعتراضات باعث شد تا داور یک بار هم در نیمه دوم بازی را متوقف کرده و یکی از دستیاران تارتار را از زمین بازی اخراج کند. اعتراضات سرمربی پیکانی ها بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی هم ادامه داشت؛ او در حالی که برای دست دادن با قلعه نویی به سمت او رفته بود، دقایقی هم در مورد گل تبریزی با او به صحبت پرداخت و عقیده داشت که گل اول  شاگردان قلعه نویی بایستی مردود اعلام می شد؛ سرمربی گل گهر هم در واکنش به این صحبت ها ترجیح داد که سکوت کرده و به گفتن خسته نباشید به تارتار بسنده کند.

دیدگاه‌ها