کد خبر : 1748957 | 24 فروردين 1400 ساعت 15:58 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای فرانس فوتبال

برزیلی های PSG و بایکوت سرمربی آرژانتینی

استقبال اولیه برزیلی های پی اس جی از مائوریسو پوچتینو چندان مناسب نبود ولی به تدریج اعتماد، دو طرفه شد.

برزیلی های PSG و بایکوت سرمربی آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچیتنو از ژانویه گذشته به عنوان سرمربی جدید پی اس جی انتخاب شد. او به جای توماس توخل کارش را شروع کرد و هرچند در لیگ فرانسه هنوز نتوانسته به ثبات برسد و پشت سر لیل صدرنشین قرار دارد ولی در لیگ قهرمانان چیزی تا حذف بایرن و رسیدن به نیمه نهایی فاصله ندارد.

در واقع پوچتینو در عرض سه ماه توانسته با متد خاصش، رختکنی پر از ستاره را با خود همراه کند و به گمان بسیاری در نهایت فاتح لیگ فرانسه خواهد شد و اگر بایرن را کنار بزند، شانس بالایی برای قهرمانی در اروپا نیز خواهد داشت.

 

 

1572833

 

 

طبق ادعای فرانس فوتبال، پوچتینو در ابتدا، کار چندان راحتی برای جلب اطمینان ستاره های تیمش به خصوص برزیلی ها را نداشت.

نیمار، رافینیا و مارکینیوش قبل از ورود پوچتینو تماسی از سوی لوکاس مورا ستاره برزیلی سابق پی اس جی و حال حاضر تاتنهام داشتند که در آن او هشدار داده بود که سرمربی آرژانتینی قابل اعتماد نیست. مورا هنوز از پوچتینو عصبانی است که به وی در فینال لیگ قهرمانان 2019 برابر لیورپول میدان نداد. با هت تریک او بود که تاتنهام توانسته بود آژاکس را در نیمه نهایی حذف کند.

 

 

1590473

 

 

به همین دلیل برزیلی های پی اس جی در شروع کار پوچتینو برخورد چندان خوبی با او نداشتند ولی به تدریج متوجه شدند که مرد آرژانتینی گزینه ای مناسب است و بهتر است به وی و ایده هایش اعتماد کنند.

 

دیدگاه‌ها