کد خبر : 1748979 | 24 فروردين 1400 ساعت 17:15 | 26.2K بازدید | 115 دیدگاه

خطیبی: تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست

سرمربی تیم تراکتور برگزاری بازی ها به سبک کنونی را به ضرر تیمش دانست چون تراکتور یک تیم پرهوادار است.

خطیبی: تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است. این تیم اولین بازی خود در این مسابقات را فردا مقابل تیم پاختاکور برگزار خواهد کرد.

 

رسول خطیبی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی گفت: از طرف بازیکنان و کادر فنی به هوادران تراکتور قول می دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم. با تمام وجود در بازی فردا خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست. بدون تماشاگر بودن مسابقات و برگزاری آن به شکل کنونی، بیشتر از همه به تیم ما ضربه می زند. جای همه هوادارانمان در ورزشگاه ها خالی است.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: از باشگاه شارجه به خاطر میزبانی تشکر می کنم. من به همراه مسعود شجاعی در شارجه بازی کرده ام و از حضور در این جا خیلی خوشحالم.

 

 

1590702

 

 

خطیبی در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر ایران تاکید کرد: لیگ ایران متفاوت تر از لیگ های دیگر است. این لیگ، یک لیگ قوی است. ما بازی های کمتری نسبت به تیم های بالاتر انجام دادیم. با انجام دو بازی معوقه می توانیم به جایگاه مورد نظرمان برسیم. البته در حال حاضر فکرمان روی بازی فرداست. از نظر فوتبالی با وجود داشتن بعضی از ایرادات کیفیت فوتبال ایران از دیگر تیم های منطقه بسیار بالاتر است.

وی در پاسخ به این سوال که چه حسی از بازگشت به شارجه، شهری که در آن بازی کرده دارد یادآور شد: من هم خاطرات و دوستان خیلی خوبی در این شهر دارم. با شیخ محمد، مالک باشگاه خاطرات خوبی دارم و هنوز هم ارتباطاتی داریم. کاپیتان خوب مان عبدالعزیز در آن دوره که اینک سرمربی شارجه است یکی از دوستان من بود. از این که به شارجه آمده ام خیلی خوشحالم. امیدوارم که این مسابقات را هم در شارجه با خاطره خوب تمام کنیم.

 

سرمربی تراکتور در مورد تیم پاختاکور گفت: پاختاکور در سال های اخیر با هم تیم های ایرانی دیگر و هم با تیم تراکتور بازی کرده است. بالاخره هر فصل متفاوت است. تیم شان عوض شده و با سبک دیگری بازی می کند. این تیم را آنالیز کرده ایم. فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم که روز، روز تراکتور باشد. تیم ما تیم قدری است.

دیدگاه‌ها