کد خبر : 1748988 | 24 فروردين 1400 ساعت 18:10 | 57K بازدید | 24 دیدگاه

مقابل رقبای بزرگ و بازی های کلیدی

تفاوت بزرگ بارسا با رئال؛ تن و بدن بلوگرانا می لرزد

بارسلونا در فصول اخیر و به خصوص امسال نتوانسته در بازی های بزرگ فصل نتایج خوبی کسب کند.

تفاوت بزرگ بارسا با رئال؛ تن و بدن بلوگرانا می لرزد

به گزارش "ورزش سه"، هر دو ال کلاسیکوی فصل را رئال مادرید از بارسلونا برد. آبان گذشته رئال در نوکمپ 1-3 برنده شد و شنبه شب هم توانست در دی استفانو 2-1 بر آبی اناری ها پیروز شود.

بارسا دیگر بازی حساس فصل یعنی برابر اتلتیکو را نیز در متروپولیتانو 1-0 باخته تا از سه دوئل کلیدی لالیگا هیچ امتیازی کسب نکرده باشد. ماه بعد بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود و باید دید نتیجه چه خواهد شد.

 

 

1589696

 

 

رئال در دو مصاف رفت و برگشت با بارسا و اتلتیکو توانسته 3 برد و یک تساوی کسب کند و بارسا به امتیازی نرسیده است. این شاید بزرگترین تفاوت بارسا و رئال مادرید در فصل جاری بوده است.

 

رئال در لیگ قهرمانان هر دو بازی رفت و برگشت خود برابر اینتر و آتالانتا را برد و در بازی رفت یک چهارم نهایی نیز بر لیورپول پیروز شد. بارسا اما برابر یوونتوس در دور گروهی یک برد و یک باخت کسب کرد و برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی نیز در خانه 1-4 باخت و در زمین حریف نیز به تساوی 1-1 رسید و حذف شد.

 

 

1589668

 

 

دوست داران بارسا شکست های 3-0 از رم، 4-0 از لیورپول و 8-2 از بایرن در سه سال گذشته را هنوز فراموش نکرده اند و به نظر می رسد بارسا با گام هایی لرزان وارد بازی های بزرگ می شود. حتی رونالد کومان هم نتوانست این نقیصه را برطرف کند و اینگونه غیرممکن است که بارسا در اروپا به موفقیت برسد و امسال هم ممکن است لالیگا را از دست بدهد.

فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، توانست از بارسا و اتلتیکو 8 امتیاز بگیرد. بارسا برابر رئال اتلتیکو نیز تنها 3 امتیاز گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها