کد خبر : 1749083 | 25 فروردين 1400 ساعت 13:13 | 63.5K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای آاس؛

یووه در فکر تبادل رونالدو با دو بازیکن PSG

یوونتوس در حال بررسی تبادل کریستیانو رونالدو در تابستان پیش رو با مائورو ایکاردی و مویزه کین، بازیکنان PSG است.

یووه در فکر تبادل رونالدو با دو بازیکن PSG

به گزارش "ورزش سه"، دیگر بر کسی پوشیده نیست که کریستیانو رونالدو مایل است در این تابستان یوونتوس را ترک کرده و در جستجوی چالشی جدید و افزودن بر افتخارات بی شمارش چشم به بازگشت به تیمی دارد که موفق ترین دوران بازی اش را در آنجا طی کرده است؛ رئال مادرید.

هر چند بازگشت به سانتیاگو برنابئو شاید به آن آسانی که در ابتدا به نظر می آید نباشد. نه تنها لوس بلانکوس اولویت هایی بالاتر از رونالدو، مثل امباپه و هالند، در پنجره تابستانی دارد، بلکه غول لالیگا با توجه به بحران اقتصادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا گریبانگیر کمپانی های بزرگ و همچنین باشگاه ها شده است، وضعیت مالی ایده آلی نیز ندارد و در این میان مشغول بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز هست.

 

1590863

 

رونالدو و یوونتوس هر دو از این شرایط مطلع هستند و بیانکونری نیز مایل است تا هر چه زودتر دستمزد نجومی رونالدو را از سر خود باز کرده و بتوانند تیم را از نو بازسازی کنند. رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که اگر هر باشگاهی پیشنهادی 25 میلیون یورویی بابت بزرگترین مهاجم جهان بدهد، یووه جدایی از رونالدو را خواهد پذیرفت.

در حال حاضر باشگاه ها در نقل و انتقالات بسیار محتاط ظاهر شده اند و می توان گفت که بازار نقل و انتقالات فلج شده است، رونالدو فصل بعد 37 ساله خواهد شد و به رغم فرم و آمادگی خوبی که دارد، با توجه به بحران اقتصادی فعلی دیگر یک سرمایه گذاری بلند مدت برای هیچ باشگاهی به حساب نمی آید، مخصوصا در برابر گزینه هایی مثل امباپه و هالند که هنوز بسیار جوان هستند.

البته باشگاه های وجود دارند که مشتاق به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی باشند و PSG مدت ها است که با علاقه رونالدو را دنبال می کند. علاوه بر اینکه مسائل مالی برای پاریسی ها مشکل خاصی نیست، غول فرانسوی چندین برگ برنده دیگر نیز در آستین دارد که ناصر الخلیفی، رییس این باشگاه، مایل است در مذاکره بر سر رونالدو از آنها استفاده کند تا بتواند CR7 را در ازای مبادله با دیگر بازیکنان به پارک دو پرنس ببرد.

 

1590862

 

مهمترین آسی که ناصرالخلیفی در اختیار دارد مائورو ایکاردی است؛ بازیکنی که مدت ها است هدف یووه بوده است و پس از جدایی از اینتر و پیوستن به PSG، اکنون می تواند با کمترین مشکل دوباره به سری آ بازگردد. یووه در تابستان گذشته نیز به دنبال امضای قرارداد با ایکاردی بود اما او قرداد قرضی که به پاری سن ژرمن را دائمی کرد. اکنون اما پاریسی ها اماده فروش ستاره آرژانتینی هستند.

 

1590864

 

بازیکن دیگری که یوونتوس به او علاقمند است، مویزه کین مهاجم سابق بیانکونری است که اکنون با قراردادی قرضی از اورتون به پارک دو پرنس رفته است.

پاری سن ژرمن به دنبال این است تا با برآورده کردن خواسته های اورتون، هر چه زودتر قرارداد مویزه کین را دائمی کند و این چشم انداز را نیز پیش رو دارد که او را به عنوان بخشی از قرارداد تبادل رونالدو، به همراه ایکاردی، به تورین بفرستد.

دیدگاه‌ها