کد خبر : 1749088 | 25 فروردين 1400 ساعت 10:00 | 287.6K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی چشم جهانی را به خود خیره کرد؛

ریو فردیناند مبهوت قیچی برگردان دیوانه‌وار طارمی

مهدی طارمی شب گذشته در دیدار پورتو و چلسی گلی بسیار زیبا و استثنایی را به ثمر رساند که بسیاری از جمله ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، را حیرت‌زده کرد.

ریو فردیناند مبهوت قیچی برگردان دیوانه‌وار طارمی

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در مجبوع د وبازی رفت و برگشت برابر چلسی شکست خورده و از این رقابت ها حذف شده، اما مهدی طارمی با گل قیچی برگردان بسیار زیبایش در آخرین ثانیه های بازی باعث شد تا پرتغالی ها خروجی به یادماندنی از این رقابت ها داشته باشند.

پورتو که بازی رفت را 2-0 باخته بود، در نیمه دوم بازی برگشت و در تلاش برای عوض کردن نتیجه مهدی طارمی را به زمین آورد و مهاجم با استعداد این تیم نیز توانست لحظه ای جادویی را رقم بزند.

 

1590872

 

ارسال از سمت راست نونو این فرصت را به طارمی داد تا خودش را آماده کند و با قرار دادن بدنش در زاویه مناسب، با یک ضربه قیچی برگردان خیره کننده دروازه چلسی را باز کند.

هر چند که تکرار تصاویر به ثمر رسیدن گل نشان داد که توپ درست هم روی پای او جفت و جور نشده و با برخورد با ساق پای طارمی وارد گل شده است، اما هیچ چون و چرایی در حرکت درخشان او و گل زیبایی که به ثمر رساند وجود نداشت.

 

1590874

 

گل طارمی در دقیقه 93 به ثمر رسید و دیگر برای امیدواری به برگرداندن نتیجه بازی رفت بسیار دیر بود، اما حداقل دلیلی برای لبخند زدن به پرتغالی ها داد.

گل زیبای طارمی در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفت و ریو فردیناند و جو کول، کارشناسان شبکه BT Sport، نیز عکس العمل جالبی در برابر این گل فوق العاده داشتند.

 

1590873

 

ریو فردیناند گفت: "یک توپ نامطمئن بود اما چطور از آب درآمد... فکر می کنم به ساق پایش خورد ولی عجب تلاش دیوانه‌واری بود."

جو کول نیز افزود: "گل کردن آن توپ تلاش فوق العاده ای می خواست. من اهمیتی نمی دهم اگر به ساق پایش خورده باشد، صاف پرواز کرد و رفت به سبد بهترین گل‌ها!

چهار نفر در محوطه جریمه بودند، این اولین باری بود که این تعداد بازیکن در محوطه جریمه داشتند. آنها با بدشانسی حذف شدند. سرمربی‌شان خودش را بابت اینکه زودتر افسار تیم را باز نکرد سرزنش خواهد کرد."

طارمی در این فصل 12 گل به ثمر رسانده است و حالا ستاره 28 ساله ایرانی می تواند به رغم حذف از چمپیونزلیگ خودش را با گل زیبایی که برابر چلسی به ثمر رساند تسلی دهد.

دیدگاه‌ها