کد خبر : 1749089 | 25 فروردين 1400 ساعت 09:55 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

محمد علینژاد: برای صعود مس باز هم گل می زنم

مس کرمان دیروز در خانه تیم شهرداری آستارا را دو بر صفر برد تا همچنان با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول باقی بماند.

محمد علینژاد: برای صعود مس باز هم گل می زنم 

به گزارش "ورزش سه"، زننده گل دوم تیم مس کرمان در این بازی محمد علی نژاد بود که در تعطیلات زمستانی به ترکیب اضافه شده است. او گل خود را از روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند. مدافع و هافبک راست که فصل گذشته به همراه آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرده بود حالا در شرف صعود دوباره به همراه تیم مس کرمان است. 

 

محمد علی نژاد در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: هیچ حریف آسانی در لیگ یک وجود ندارد و همه بازی ها سخت است به خصوص در نیم فصل دوم. خوشبختانه ما در این دیدار هم با اشتیاق پیروزی بازی کردیم و همدل بودیم. بعداز زدن دو گل هم به خوبی بازی را اداره کردیم. طبیعی بود حریف موقعیت هایی را روی دروازه ما ایجاد کند که خوشبختانه دروازه بان و هم چنین مدافعان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. همانند دیدار با شاهین شهرداری بوشهر. در خصوص گلی هم که زدم باید بگویم بعد از اینکه داور به سود ما اعلام خطا کرد حسی به من گفت که این ضربه را تبدیل به گل خواهم کرد که خوشبختانه این چنین هم شد. من کار خاصی انجام ندادم و تنها زحمات بچه ها را تکمیل کردم. پاس گل دادن و گل زدن را دوست دارم چرا که این منجر به نتیجه تیم می شود و برای صعود مس باز هم گل می زنم. البته اگر در صحنه ای پاس گل دادن من به تیم برای نتیجه گیری کمک کند این کار را انجام خواهم داد. 

 

بازیکن تیم مس کرمان در خصوص اینکه آیا با این روند صعود مس کرمان قطعی شده است یا نه؟ گفت: نه فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. 14 هفته دیگر تا پایان بازی ها باقی مانده  و پای امتیازات زیادی در میان است. ما زمانی می توانیم از صعود قطعی مس حرف بزنیم که واقعا به این مهم دست پیدا کرده باشیم. تا آن موقع حرف زدن از صعود مس اشتباه است. واقعیت این است ما اکنون تنها صدر جدول را در اختیار داریم و هنوز به لیگ برتر صعود نکردیم. پس دلیلی برای خوشحالی کردن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها