کد خبر : 1749093 | 25 فروردين 1400 ساعت 10:10 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ماتئوس:

فلیک سرمربی آلمان می‌شود، ناگلزمان سرمربی بایرن

بایرن مونیخ در برابر پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ حذف شد اما به جای شکست بایرن، این هانسی فلیک، سرمربی این تیم بود که به سر خط خبرها راه یافت.

فلیک سرمربی آلمان می‌شود، ناگلزمان سرمربی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، به رغم حذف بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG، شب گذشته تمرکز اصلی رسانه ها روی هانسی فلیک و آینده او بود، نه حذف مدافع عنوان قهرمانی از این رقابت ها!

بایرن مونیخ در مجموع دو بازی به تساوی 3-3 برابر پاری سن ژرمن دست یافت اما در پایان این PSG بود که به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد. این ناکامی قطعا آتش اختلاف بین هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، را بیش از پیش شعله ور خواهد کرد.

 

1590879

 

در این بازی البته نکاتی نیز وجود داشت که به فلیک کمک می کند تا در جنگ آشکارایی که با صالح حمیدزیچ دارد، از آنها استفاده کند. فلیک پیش از این اشاره کرده است که با سیاست هایی که حمیدزیچ بی توجه به نظرات و خواسته های او در نقل و انتقالات در پیش گرفته است، بایرن مونیخ در این فصل تیم ضعیف تری نسبت به فصل قبل از آب درآمده است. سرمربی باواریایی ها به درستی اشاره کرد که این تیم از بازیکنان باکیفیت لازم برای پر کردن جای مهاجمی مثل لواندوفسکی برخوردار نیست. لروی سانه، بازیکنی که حمیدزیچ به جای تیمو ورنری که فلیک خواسته بود به بایرن آورد، در دقیقه 90 یک توپ حیاتی را مقابل دروازه پاریسی ها از دست داد تا این ناکامی و مشکل در گلزنی آیینه تمام نمای فصل بدی باشد که پشت سر گذاشته است.

 

1590880

 

شایعات جدایی قریب الوقع فلیک از بایرن وقتی شدت گرفت که یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد که پس از مسابقات یورو در تابستان پیش رو از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. فلیک یکی از کاندیداهای جایگزینی لوو است و با توجه به جو خصمانه ای که در بایرن به وجود آمده است به نظر می رسد که به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

لوتار ماتئوس، اسطوره تیم ملی آلمان، شب گذشته بر این شایعات صحه گذاشت و در این باره گفت: "هانسی فلیک این پیشنهاد را دارد که سرمربی تیم ملی آلمان شود. بایرن مونیخ هم مدتها است که به یولیان ناگلزمان به عنوان جایگزین فلیک فکر می کند. بازی بایرن مونیخ برابر آگسبورگ (آخرین بازی فصل) در بوندسلیگا آخرین بازی فلیک به عنوان سرمربی بایرن خواهد بود."

دیدگاه‌ها