کد خبر : 1749095 | 25 فروردين 1400 ساعت 10:33 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه آسیایی پرید؛

ضرر روزبه چشمی به امید ابراهیمی!

غیبت مدافع ایرانی ام‌صلال در دیدار با الغرافه و شکست سنگین این تیم به ضرر یاران امید ابراهیمی بود.

ضرر روزبه چشمی به امید ابراهیمی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ام‌صلال که روزبه چشمی را در فصل اخیر در اختیار داشت، در حالی در آخرین مسابقه لیگ ستارگان قطر به مصاف الغرافه رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد که با وجود استفاده از نفرات اصلی‌اش، از روزبه چشمی بهره نمی‌برد و به دلیل قطعی شدن بقای خود، او را نیمکت‌نشین کرده و به یک مدافع جوان قطری فرصت بازی داده بود.

 

روزبه چشمی که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار ام‌صلال به حساب می‌آمد، در هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ ستارگان قطر که به دو برد ارزشمند مقابل الریان و السیلیه دست یافتند، جزو بهترین بازیکنان زمین بود و با چند نجات دروازه و دفع توپ‌های هوایی و زمینی در برتری‌های تیمش ایفای نقش کرد.

 

پس از برتری ام‌صلال برابر السیلیه در هفته ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر و بقای این تیم، دو، سه بازیکن اصلی آنها ازجمله روزبه چشمی در آخرین بازی فصل برابر الغرافه در ترکیب قرار نگرفتند که همین اتفاق به ضرر الاهلی و یاران امید ابراهیمی شد.

 

در صورتی که یاران چشمی همانند دو بازی قبل در دیدار با الغرافه هم یک امتیاز به دست می‌آوردند، الاهلی و امید ابراهیمی فصل را با حضور در رده چهارم جدول و کسب سهمیه پلی‌آف سال آینده لیگ قهرمانان آسیا تمام می‌کردند، اما نمایش ضعیف تازه واردهای ام‌صلال در بازی پایانی فصل، شکست سنگین این تیم را رقم زد.

 

برتری ۵ بر یک الغرافه مقابل ام‌صلال در روزی که روزبه چشمی نیمکت‌نشین شده بود، موجب شد تا الغرافه در امتیاز ۳۳ با الاهلی برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل بهتر به رده چهارم صعود کند و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 

یاران امید ابراهیمی که در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر صدرنشینی را هم تجربه کرده بودند، در شرایطی فصل را به پایان رساندند که پس از السد، الدحیل، الریان و الغرافه، در جایگاه پنجم جدول ایستادند و از کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان هم بازماندند.

دیدگاه‌ها