کد خبر : 1749101 | 25 فروردين 1400 ساعت 10:35 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل زنان لیگ یک؛ 4 مهاجم در تعقیب آقای گل

صدر جدول گل زنان لیگ یک هم چنان در اختیار حمید کاظمی است. مهاجمی که در تعطیلات زمستانی به تیم بادران آمد اما بعد از بازی با استقلال خوزستان در دو هفته اخیر برای این تیم به میدان نیامد.

گل زنان لیگ یک؛ 4 مهاجم در تعقیب آقای گل 

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود او به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در هفته های اخیر برای تیم بادران در بازی برابر خیبر خرم آباد و هم چنین آرمان گهر به میدان بیاید. این فرصت خوبی برای دیگر مهاجمان ایجاد کرد که خود را به او نزدیک کنند. یکی از این ها بابا محمدی مهاجم مس کرمان بود که در بازی دیروز با شهرداری آستارا زننده یکی از دو گل تیمش بود. او با این گل شمار گل های خود را به عدد 7 رساند و به یک قدمی حمید کاظمی رسید. همبازی حمید کاظمی یعنی ایمان غلامی هم دیروز در مصاف با آرمان گهر از روی نقطه پنالتی به گل رسید و شمار گل های خود را به عدد 7 رساند. علی فاتح از تیم پارس جنوبی و سید پیمان میری از مس کرمان هم در تعیقب حمید کاظمی هستند و به نظر می رسد صدر جدول گل زنان لیگ یک در هفته های پیش رو دستخوش تغییر خواهد شد مگر اینکه حمید کاظمی بار دیگر در ترکیب تیم بادران به میدان بیاید و گل زنی های خود را برای این تیم آغاز کند. 

 

20 هفته از بازی های لیگ یک سپری شده و بهترین گل زن بازی ها 8 گل به ثمر رسانده. به واقع میانگین گل زده بهترین مهاجم در لیگ یک کمتر از نیم گل در هر بازی ها است. به نظر می رسد گل زدن در لیگ یک سخت است به این خاطر که بیشتر تیم ها با دفاع فشرده بازی می کنند. البته آنچه در بازی برخی از تیم ها در هفته های اخیر دیده می شود فرصت های زیادی است که تیم ها در دسته اول از دست می دهند. نکته جالب توجه بازی های این فصل به نسبت فصول گذشته کثرت مدعیان است و در فاصله 14 هفته مانده به پایان بازی ها حدس زدن اینکه چه تیمی به لیگ برتر صعود می کند بسیار سخت است. 

 

جدول گل زنان لیگ یک از این قرار است: 

8گل:
بادران تهران: حمید کاظمی
7گل:
بادران تهران: ایمان غلامی
مس کرمان: بابامحمدی
پارس جنوبی: علی فاتح
مس کرمان: سیدپیمان میری
5گل:
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی
آرمان گهرسیرجان: علی وزیری پناه
قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد
رایکا بابل: صیاد کوکبی
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا - بهروز بارانی
بادران تهران: احسان پیرهادی
رایکا بابل: علی خسرونژاد

دیدگاه‌ها