کد خبر : 1749105 | 25 فروردين 1400 ساعت 11:06 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

کسر 20 درصد از قرارداد مظاهری؟ شایعه است

در حالی‌که اخباری پیرامون کسر 20 درصدی از قرارداد دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال مطرح شده، اما این اتفاق تاکنون انجام نشده است.

کسر 20 درصد از قرارداد مظاهری؟ شایعه است

به گزارش "ورزش سه" طی روزهای گذشته اخبار گوناگونی درباره جریمه یا کسر 20 درصد از قرارداد رشید مظاهری سنگربان تیم فوتبال استقلال به دلیل اختلاف و درگیری با سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود، اما گویا این کسر قرارداد هنوز انجام نشده و اخبار منتشره در این‌باره گمانه‌زنی بوده است.

 

 مدیر برنامه‌های رشید مظاهری در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به این مسئله گفت: مشکلی خاصی نیست، بخش حقوقی باشگاه استقلال کسر قرارداد برای رشید مظاهری پیش بینی کرده بود که با صحبت هایی که با دوستان داشتیم، این مسئله حل شد.

 

وی افزود: نگرانی از این بابت نیست؛ چرا که فعلا هیچ کسر قراردادی انجام نشده و همان‌طور که گفتم انشالله در تعامل با باشگاه مسئله را ختم به خیر خواهیم کرد.

 

در حال حاضر رشید مظاهری در اردوی استقلال در جده عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و شانس اصلی حراست از دروازه آبی‌پوشان در دیدارهای آسیایی بر شمرده می‌شود؛ به احتمال فراوان او در اولین تجربه حراست از دروازه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد پنجشنبه در مصاف با الاهلی عربستان حضور پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها