کد خبر : 1749107 | 25 فروردين 1400 ساعت 11:08 | 46.6K بازدید | 4 دیدگاه

قلب و روح‌مان را در این بازی گذاشتیم اما کافی نبود

واکنش نویر و مولر به حذف بایرن از چمپیونزلیگ

بایرن مونیخ شب گذشته با وجود پیروزی 1-0 برابر PSG از راهیابی به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازماند و از این رقابت ها حذف شد.

واکنش نویر و مولر به حذف بایرن از چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG به برتری 1-0 رسید و در نهایت با تساوی 3-3 در مجموع دو بازی به دلیل دریافت گل بیشتر در خانه، از این رقابت ها حذف شد.

بایرنی ها تا آخرین دقیقه بازی تلاش کردند تا به گل های بیشتری دست پیدا کنند اما در نهایت به همان یک گل رضایت داده و با کمترین اختلاف ممکن برابر PSG حذف شدند.

 

1590904

 

مانوئل نویر پس از بازی گفت: "فقط به دلیل بازی امروز نبود... پیروزی 1-0 حق ما بود اما نتیجه هفته پیش به اندازه کافی خوب نبود. واقعا ناراحت کننده است مخصوصا اگر به بازی رفت نگاه کنید. ما شانس های زیادی را آنجا از دست دادیم و یک یا دو گل را زیادی خوردیم. جای همه بازیکنانی که امروز با ما نبودند در زمین خالی بود و بنابراین برابر چنین تیم بزرگی بازی کردن سخت می شود. با این حال ما یک تیم درجه یک در زمین داشتیم که تمام تلاش خود را کرد."

 

1590901

 

توماس مولر نیز گفت: "ما مایوس شده ایم. قلب و روح خودمان را در این بازی گذاشتیم اما تنها توانستیم یک گل بزنیم که خیلی کم بود. این بازی با بازی که در مونیخ داشتیم متفاوت بود. در نیمه اول چندان به دروازه آنها نزدیک نشدیم. تلاش و تعهد ما در نیمه دوم محشر بود اما خیلی بی نظم بود. ما هرگز نتوانستیم آنها را دائم تحت فشار نگه داریم، خطرناک بودیم اما پاریس هم خطرناک بود.

در نهایت خیلی مایوس کننده است که با وجود برد در پاریس، حذف شدیم."

دیدگاه‌ها