کد خبر : 1749109 | 25 فروردين 1400 ساعت 11:12 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاشته تماشایی رستمی به گوشه دروازه استقلال ملاثانی؛

گل هفته فوتبال ایران در خوزستان به ثبت رسید

مهاجم 24 ساله تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانست با ضربه‌ای تماشایی تیمش را به دومین پیروزی متوالی برساند و در نبرد با استقلال ملاثانی پیروز کند.

گل هفته فوتبال ایران در خوزستان به ثبت رسید

به گزارش "ورزش سه" در جریان برگزاری رقابت‌های هفته بیستم لیگ یک، روز گذشته شاگردان عبدالله ویسی پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل بادران تهران که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر برشمرده می‌شود، در خوزستان به مصاف استقلال ملاثانی رفتند و پیروزی در این مسابقه می‌توانست با پروازی سه پله‌ای در جدول، خیبری‌ها را به جایگاه دهم برساند.

 

اتفاقی که سوپرگل عارف رستمی مهاجم جوان تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانست آن را رقم بزند؛ او در دقیقه 17 و از روی ضربه ایستگاهی که با خطای مدافع استقلال ملاثانی روی آرش افشین در فاصله 25 متری دروازه استقلالی‌ها به دست آمده بود، توانست به زیبایی توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد و پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

 

رستمی که پس از دیدار هفته چهاردهم مقابل شهرداری آستارا دیگر موفق به گلزنی نشده بود، با سوپرگل روز گذشته خود توانست حکم دومین پیروزی متوالی شاگردان ویسی را امضا کند و تیمش را به جایگاه دهم برساند؛ گل زیبایی که ضمن به پیروزی رساندن خیبر توانست به روند شکست‌ناپذیری سبزپوشان خرم‌آبادی برای پنجمین بازی متوالی ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها