کد خبر : 1749115 | 25 فروردين 1400 ساعت 11:35 | 64.7K بازدید | 4 دیدگاه

خطر از بیخ گوش ستاره پاریسی‌ها گذشت

اشتباه امباپه که می‌توانست PSG را حذف کند! (عکس)

کیلیان امباپه، مهاجم PSG، شب گذشته در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ عملکرد خوبی داشت و حتی یک گل آفساید هم زد، اما اشتباه او ممکن بود به قیمت حذف پاریسی ها تمام شود.

اشتباه امباپه که می‌توانست PSG را حذف کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شب گذشته در پاریس 1-0 برابر PSG به پیروزی رسید اما به دلیل دریافت گل بیشتر در خانه و در مجموع با تساوی 3-3 برابر پاریسی ها حذف شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

بایرن مونیخ علیرغم جریان بازی و حملات پرتعداد پاریسی ها در دقیقه 40 بازی روی ضربه سر چوپوموتینگ به گل رسید و در ادامه تلاش ها برای به گل رسیدن بی فایده بود. دیدار این دو تیم بسیار تماشایی از آب در آمد و هر چه که یک هوادار فوتبال از یک بازی خوب انتظار دارد را داشت، حتی یک گل آفساید از امباپه!

مهاجم جوان PSG در دقیقه 77 بازی با یک بازی خوانی عالی توپی را که از میانه میدان بازیکنان بایرن از دست داده بودند پس از یک فرار تند و تیز به تور دروازه مانوئل نویر دوخت اما تنها لحظاتی بعد پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا پاریسی ها همچنان در حسرت گل بماند.

 

1590921

 

1590922

 

1590923

 

1590924

هر چند که امباپه می توانست در آن صحنه تصمیم دیگری بگیرد و با واگذار کردن توپ به هم تیمی اش که در آفساید هم نبود، اجازه دهد پاریسی ها به گل برسند و خیالشان تا پایان بازی راحت شود.

در همان صحنه مویزه کین کمی عقب تر از امباپه و خارج از آفساید توپ را دنبال می کند و در صورتی که امباپه به جای اینکه خودش توپ را بگیرد و آن را به سوی دروازه شلیک کند، می توانست اجازه دهد تا هم تیمی‌اش تلاش خود را برای زدن گل بکند.

درست است که این اتفاق برای امباپه تنها یک نقطه سیاه بسیار کوچک در جشن حذف بایرن و صعود به نیمه نهایی است، اما تنها یک گل دیگر از بایرن مونیخ می توانست اشتباه کوچک امباپه را برای پاریسی ها به یک فاجعه تبدیل کند.

دیدگاه‌ها