کد خبر : 1749121 | 25 فروردين 1400 ساعت 11:53 | 23.9K بازدید | 5 دیدگاه

اعتماد به نفس بالای تراکتور مقابل پاختاکور(عکس)

تیم تراکتور در شرایطی امروز اولین بازی آسیایی خود را برگزار خواهد کرد که سرمربی این تیم با اعتماد به نفس بالا در مورد تیمش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به‌عنوان یکی از چهار نماینده ایران در دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق در گروه دوم حضور دارد. این تیم امروز چهارشنبه اولین بازی خود را مقابل پاختاکور برگزار خواهد کرد.

 

بازگشت به آسیا بعد از دوری چند ساله و رویارویی با تیمی که تراکتور آخرین و تنها ترین صعود به مرحله حذفی اش در آسیا را با برد مقابل آن به دست آورده، اتفاق جالب توجهی است که می تواند برای این تیم خوش یمن باشد. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در آن دیدار که آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2016 بود، تراکتور موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگران پرشور خود شکست دهد.

 

تراکتور با وجود اینکه از نعمت بزرگ حضور هوادارانش محروم است، اما سرمربی این تیم در نشست خبری ضمن اشاره دوباره به این که تراکتور پر هوادارترین تیم آسیاست و شرایط فعلی به ضرر این تیم است، به کیفیت بالای لیگ ایران در منطقه اشاره کرده و اعلام کرد که تیمش، تیم قدری است و حریف را به خوبی آنالیز کرده است.

 

1590931

 

کادر فنی تیم تراکتور و در راس آن رسول خطیبی، طی روزهای اخیر علاوه بر تمرینات بدنی و تاکتیکی، از آنالیزهای بهزاد بشتایم، آنالیزوری که همواره در تیم های مختلف در کنار این مربی بوده بهره برده اند تا با شناختی کامل به مصاف حریف ازبک خود بروند. تکرار نتیجه تقابل آخر با پاختاکور و رقم زدن یک پیروزی در آغاز راه می تواند، یک اتفاق بسیار مثبت در جهت حضور تراکتور در جاده صعود به دور حذفی باشد.

 

گفتنی است، که دیدار تیم های تراکتور و پاختاکور ازبکستان در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه دوم، ساعت 19:30 امروز در شهر شارجه امارات برگزار خواهد شد.

 

1590932

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور در مورد رویارویی با این تیم گفت: "پاختاکور در سال های اخیر هم با تیم های ایرانی دیگر و هم با تیم تراکتور بازی کرده است. بالاخره هر فصل متفاوت است. تیم شان عوض شده و با سبک دیگری بازی می کند. این تیم را آنالیز کرده ایم. فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم که روز، روز تراکتور باشد. تیم ما تیم قدری است."

دیدگاه‌ها