کد خبر : 1749129 | 25 فروردين 1400 ساعت 12:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیز بلند مسی‌ها در شروع نیم‌فصل دوم؛

تکرار خاطرات خوش صعود این‌بار کرمان؟

تیم فوتبال مس کرمان با کسب سه پیروزی متوالی توانسته جایگاه خود در صدر جدول لیگ یک را تثبیت کند و حالا شانس اول صعود به لیگ برتر برشمرده شود.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته و در جریان رقابت‌های هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایران شاگردان رضا مهاجری در مس کرمان توانستند حریف شگفتی‌ساز خود را با پیروزی دو بر صفر خانگی از پیش‌روی بردارند و در جدالی شش امتیازی با شهرداری آستارا به پیروزی برسند تا با کسب 11مین برد فصل خود را یکه‌تاز جدول لیگ یک کنند.

 

مهاجری که در کارنامه مربیگری‌اش تجربه صعود از لیگ یک به لیگ برتر را با تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد دارد، امیدوار است بتواند کم دردسرتر از آن صعود مس را بار دیگر به لیگ برتر برساند؛ در مقطع سرمربیگری مهاجری در مشهد، او در روز پایانی لیگ یک توانست جشن صعود تیمش را بر پا کند اما حالا شاگردان مهاجری با برد مقابل شهرداری آستارا توانستند اختلاف خود با تیم دوم جدول را به عدد 4 برسانند و حاشیه امنی برای صدرنشینی‌شان ایجاد نمایند.

 

1590708

 

مسی‌ها که در هفته پایانی نیم‌فصل اول صدر جدول را به شهرداری آستارا دادند و مقابل استقلال خوزستان شکست خانگی را تجربه کردند، با شروع نیم‌فصل دوم متحول شده و از سه مسابقه توانسته‌اند 9 امتیاز کسب نمایند؛ شاگردان مهاجری هفته آینده مصاف 6 امتیازی دیگری را باید در شیراز تجربه کنند و به مصاف فجرسپاسی یکی دیگر از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران که مدعی صعود دوباره به لیگ برتر است، بروند.

 

در حال حاضر و تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک، تیم فوتبال مس کرمان با هدایت محمدرضا مهاجری با کسب 38 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های استقلال خوزستان، فجرسپاسی، بادران، هوادار، ملوان و شهرداری آستارا در جایگاه‌های بعدی در تکاپو برای رسیدن به سهمیه صعود به لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها