کد خبر : 1749147 | 25 فروردين 1400 ساعت 14:03 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی انتظاری برای تسلیم کردن پیام نیازمند

هافبک دفاعی نفت مسجد می‌توانست در بازگشت محمود فکری به این باشگاه با گل خود تیمش را برنده بازی کند اما واکنش دیدنی پیام نیازمند مانع از تحقق این اتفاق شد.

بدشانسی انتظاری برای تسلیم کردن پیام نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری، هافبک دفاعی شوتزن نفت مسجدسلیمان که در این فصل توانسته با گل‌های خود برابر فولاد خوزستان و استقلال خودنمایی کند، در جدال با سپاهان نیز شانس فوق العاده ای برای گلزنی داشت که گلر حریف مانع از تحقق این خواسته‌اش شد.

در شرایطی که محمود فکری اولین تجربه حضورش در نفت مسجدسلیمان بعد از پایان همکاری با استقلال را تجربه می‌کرد، این تیم توانست مدعی اصلی قهرمانی این فصل را ناکام بگذارد و به تساوی دست یابد. نیما انتظاری که بازیکنی شوتزن در ترکیب نفت مسجدسلیمان محسوب می‌شود، در این بازی با شوتی دیدنی قصد باز کردن دروازه سپاهان را داشت که پیام نیازمند با واکنشی دیدنی مانع از این اتفاق شد تا هافبک شمالی نفت مسجدسلیمان را مقابل سرمربی این تیم که روزگاری در دوران بازیگری با این شوت‌ها شناخته می‌شد، ناکام بگذارد.

 

1590971

 

نفت مسجدسلیمان بعد از تغییر در نیمکت خود توانسته با دستیابی به تک امتیاز جدال با سپاهان با انگیزه زیادی آماده ادامه مسابقات شود و باید دید فکری قادر خواهد بود این تیم را از منطقه سقوط جدا کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها