کد خبر : 1749156 | 25 فروردين 1400 ساعت 14:55 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

به دنبال قرار گرفتن نیمه بالای جدول هستیم

میرجوان: حضور فکری جان دوباره‌ای به نفت داده است

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می گوید تیمش به دنبال حضور در نیمه بالای جدول است.

میرجوان: حضور فکری جان دوباره‌ای به نفت داده است

به گزارش "ورزش سه"، عماد میرجوان یکی از بدشانس ترین فوتبالیست های ایرانی در لیگ بیستم بود؛ او که سال گذشته با پیراهن نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی داشت در ابتدای فصل جاری به مس رفسنجان پیوست و امیدوار بود روزهای خوبی را دراین تیم سپری کند. مصدومیتی که برای او پیش آمد اما باعث دوری طولانی مدتش از فوتبال شد. با این حال میرجوان حالا به فوتبال برگشته است.


این مهاجم باتجربه در نیم فصل به نفت مسجدسلیمان برگشت و امیدوار است روزهای خوب خود با این تیم را تکرار کند. میرجوان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازگشتش به نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: واقعیت این است که پیشنهاد هایی در نیم فصل لیگ برتر داشتم اما به خاطر شناختی که از نفت داشتم و علاقه ای که مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان دارم، در صحبت با باشگاه تصمیم گرفتم که به این ریشه دار برگردم.


وی ادامه داد: خوشحالم که بار دیگر پیراهن نفت را برتن می کنم. به نفت برگشتم تا به این تیم کمک کنم و بتوانیم در هفته های باقیمانده روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای نفت باشم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط خودش تاکید کرد: بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد، شرایط خوبی دارم. از نظر جسمانی خوب کار می کنم و در تمرینات هم انگیزه زیادی دارم. امیدوارم بتوانم به شرایط خوب سال گذشته ام برگردم و روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.
میرجوان درباره کار کردن با محمود فکری گفت: ایشان مربی شناخته شده ای است. از زمانی که به نفت مسجدسلیمان آمده تیم ما جان گرفته است. یک مساوی خوب هم با سپاهان کسب کردیم و امیدوارم به همین روند خوب تا پایان فصل ادامه بدهیم.


وی درباره آینده نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: 10 بازی تا پایان فصل مانده و تلاش می کنیم بهترین نتایج را به دست آوریم. نگاه ما به نیمه بالای جدول رده بندی است و انشاالله با درایت کادرفنی و همت بازیکنان به این مهم دست پیدا می کنیم.


میرجوان درباره مسائل مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا وضعیت خوبی داشته باشیم. امیدوارم به زودی درصدی از مطالبات بچه ها هم واریز شود و بازیکنان هم با خیال آسوده تری کارشان را دنبال کنند.

 

دیدگاه‌ها