کد خبر : 1749157 | 25 فروردين 1400 ساعت 14:56 | 31.8K بازدید | 11 دیدگاه

چمن ملک عبدالله در دست تعمیر است

چرا ورزشگاه بازی‌های آسیایی استقلال تغییر کرد؟

دیدارهای استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می شود.

چرا ورزشگاه بازی‌های آسیایی استقلال تغییر کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ایران در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا کار سخت خود را از بامداد جمعه آغاز خواهد کرد. یک اتفاق عجیب قبل از شروع مسابقات به تغییر محل برگزاری دیدار های استقلال برمی گردد.


در شرایطی که پیش از این گفته شده بود دیدارهای استقلال در زمین اصلی ورزشگاه ملک فهد عبدالله شهر جده برگزار می شود اما مسئولان عربستانی اعلام کرده اند بازی ها به زمین شماره دو خواهد رفت.


در این خصوص تصور می شد مسئولان عربستانی قصد کارشکنی در این خصوص را دارند اما مساله اصلی این است که زمین اصلی ورزشگاه ملک عبدالله در دست تعمیر است. چمن ورزشگاه در حال ترمیم است و به همین خاطر بازی های استقلال در لیگ قهرمانان به زمین شماره دو منتقل خواهد شد.

 

1591005

 


از این رو ورزشگاه مجهز ملک عبدالله به خاطر وضعیت چمن و تعمیرات موجود نمی تواند میزبان استقلال، الشرطه والدحیل باشد و به همین دلیل دیدارهای این گروه در زمین شماره دو ملک عبدالله انجام می شود.


نکته مهم اما تفاوت امکاناتی میان این دو زمین است. زمین شماره دو ملک عبدالله از لحاظ تجهیزات قابل مقایسه با ورزشگاه اصلی نیست و این موضوع ممکن است برای تیم های حاضر در گروه مشکلاتی را ایجاد کند.

دیدگاه‌ها