کد خبر : 1749165 | 25 فروردين 1400 ساعت 14:55 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو سانچز:

واضح است امباپه برای رئال بی تابی می کند

ستاره مکزیکی سابق رئال مادرید، آینده کیلیان امباپه را در این باشگاه می بیند.

واضح است امباپه برای رئال بی تابی می کند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید برای یک دوره 4 ساله دیگر ابقا شد. در واقع هیچ رقیبی خود را برای نامزدی ریاست رئال معرفی نکرد تا پرز ششمین دوره ریاستش را شروع کند.

 

 

1590983

 

 

هدف اول پرز برای تقویت هر چه بیشتر رئال، جذب کیلیان امباپه است. سال بعد که قرار است ورزشگاه بازسازی شده برنابئو افتتاح شود، هواداران منتظر هنرنمایی فوق ستاره فرانسوی روی چمن این ورزشگاه هستند.

امباپه تا 2022 قرارداد دارد و تاکنون سه بار پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده و مشتاق پیوستن به رئال مادرید است. باشگاه مادریدی حاضر است 120 تا 150 میلیون یورو برای او هزینه کند.

 

 

1590985

 

 

هوگو سانچز اسطوره مکزیکی رئال در مورد امباپه گفت:« امباپه مقدمات جدایی اش از پی اس جی و انتقال به رئال را در سکوت پیش می برسد و کاملا مشخص است که بی تاب بازی برای رئال مادرید است. زوج امباپه و بنزما رویایی خواهد بود و اگر ارلینگ هالند نیز به آنها اضافه شود، رویایی تر نیز می شود.»

 

 

1588179

 

 

سانچز در مورد وینیسیوس گفت:« او بسیار باکیفیت و با استعداد است ولی مشکلش در تمام کنندگی است. وینیسیوس دقت لازم را در زدن ضربات نهایی ندارد و باید روی او کار شود. من اگر مربی رئال بودم، یک ساعت هر روز با او روی ضربات نهایی تمرین می کردم. او برابر لیورپول فوق العاده کار کرد و در واقع پس از این بازی ما وینیسیوسی با اعتماد به نفس تر را شاهد خواهیم بود ولی باید بداند در رئال باید در همه چیز کامل باشد و اگر 10 موقعیت به دست می آورد، باید از همه آنها استفاده کند.»

 

راموس:« او الگو و نماد رئال مادرید است و امیدوارم در نهایت قراردادش تمدید شود.»

 

 

دیدگاه‌ها