کد خبر : 1749179 | 25 فروردين 1400 ساعت 15:49 | 48.8K بازدید | 8 دیدگاه

اگر مقدور بود، تا هشت گل هم می زدند

گواردیولا: بازیکنانم در بارسا قاتلین بی رحمی بودند

پپ گواردیولا شائبه توافق با بیلبائو در فینال سال 2012 کوپا دل ری را رد کرد.

گواردیولا: بازیکنانم در بارسا قاتلین بی رحمی بودند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه پیش رو در فینال کوپا دل ری به مصاف بیلبائو خواهد رفت. این می تواند نخستین جام فصل برای بارسا باشد و دیداری انتقامی تا شکست در فینال سوپرکاپ را جبران کنند.

بیلبائو که دو هفته پیش فینال فصل گذشته کوپا دل ری را به سوسیداد باخت، نمی خواهد بار دیگر فینال را از دست بدهد. در 12 سال گذشته بیلبائو سه بار در فینال این جام به مصاف بارسا رفته و در همه نیز بازنده شده است.

 

 

1590997

 

 

25 می 2012 آخرین جام پپ گواردیولا به عنوان مربی بارسا فتح شد. فینال کوپا دل ری برابر بیلبائو که با برتری 3-0 آبی اناری ها به اتمام رسید. روزی که پپ با بارسا وداع گفت.

بارسا در نیمه اول با سه گل پدرو، مسی و ژاوی برنده از زمین خارج شد و در نهایت بازی با همان نتیجه خاتمه یافت. برخی معتقدند بازیکنان بارسا و بیلبائو توافق کردند تا آبی اناری ها در نیمه دوم بازی را آسان بگیرند و گلی دیگر به ثمر نرسانند.

 

 

1590999

 

 

پپ گواردیولا در مصاحبه با تی وی سه کاتالونیا این شائبه را اکیدا رد کرد:« با تمام اطمینان می گویم که این ادعا صحت ندارد. به یاد دارم قبل از شروع بازی و در تونل ورزشگاه، بازیکنان بیلبائو عصبی بودند و استرس شدیدی داشتند ولی شاگردانم انگار قرار بود در یک بازی معمولی به میدان بروند و مطمئن بودند که پیروز خواهند شد.

تیم های تحت هدایت مارسلو بیلسا(مربی وقت بیلبائو) هرگز پاپس نمی کشند و بازیکنان من نیز علی رغم اینکه در بیرون زمین انسان های فوق العاده خوبی بودند ولی در زمین مثل قاتلان بی رحم عمل می کردند. اگر می توانستند 5 گل بزنند، قطعا می زدند و اگر فرصت برای زدن هشت گل مهیا بود، آن را از دست نمی دادند.»

 

دیدگاه‌ها