کد خبر : 1749183 | 25 فروردين 1400 ساعت 16:41 | 63K بازدید | 6 دیدگاه

گونسالو ایگواین:

به بکام گفتم رئال قهرمان می شود، به من خندید!

گونسالو ایگواین ژانویه 2007 از ریورپلاته به رئال پیوست و در پایان همان فصل نیز قهرمانی لالیگا را تجربه کرد.

به بکام گفتم رئال قهرمان می شود، به من خندید!

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2007 رئال مادرید با هدایت فابیو کاپلو امتیازات زیادی را از بارسا عقب بود و کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی تصور می کرد. بارسا مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ بود و روند رو به رشدی را طی می کرد ولی در پایان فصل رئال مادرید به طرزی شگفت انگیز و با استفاده از لغزش های بارسا امتیازات را جبران کرد و با امتیاز برابر و به دلیل برتری در بازی های رودررو توانست قهرمان شود. فصلی که به فصل ریمونتادا معروف شد.

 

 

1177675

 

 

در انتقالات زمستانی، رئال گونسالو ایگواین را از ریور و گاگو را از بوکاجونیورز آرژانتین جذب کرد و به خصوص ایگواین با گل های سرنوشت سازش نقش مهمی در قهرمانی رئال ایفا کرد. گل دقیقه 93 او به اسپانیول که باعث برتری 4-3 رئال شد، هنوز در خاطر دوست داران رئال باقیمانده است.

 

 

1591025

 

 

ایگواین در مصاحبه با لاناسیون و در مورد قهرمانی با رئال در 07-2006 گفت:« ژانویه به رئال پیوستم و در اولین ضیافت شام باشگاه متوجه شدم این تیم توان قهرمانی را دارد. یادم است که به پدر و مادر و برادرم نیز این را گفتم و همه تعجب کردند.

طبیعی هم بود چون هنوز 5 ماه تا پایان فصل باقی بود و ما امتیازات زیادی با بارسا فاصله داشتیم. حتی به دیوید بکام هم گفتم که قهرمان می شویم و او به من خندید. در نهایت اما چه اتفاقی افتاد؟ بله؛ قهرمان شدیم.

چندی پیش با بکام حرف می زدم و یاد آن خاطره را کردیم. آن یکی از جادویی ترین قهرمانی های دوران فوتبالم بود.»

 

 

1591026

دیدگاه‌ها