کد خبر : 1749194 | 25 فروردين 1400 ساعت 17:43 | 29.8K بازدید | 6 دیدگاه

پیروزی بزرگ هفته نصیب رئال مادرید شد

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا را باید مهم ترین اتفاق این هفته لالیگا توصیف کرد.

پیروزی بزرگ هفته نصیب رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دیدار ال کلاسیکو در لالیگا برگزار شد و بی شک شاهد نبرد جذابی بودیم. رئال مادرید موفق به کسب پیروزی بزرگ و مهمی مقابل بارسلونا، رقیب آماده خود شد. اما این هفته در لالیگا اتفاقات دیگری از جمله دربی باسک، حضور مربیان جدید و نتایج خوب نمایندگان اسپانیا در اروپا نیز رخ داد.

 

برتری رئال مادرید در ال کلاسیکویی دراماتیک

 

1591028

 

وقتی شنبه شب رئال مادرید در دومین ال کلاسیکوی فصل به مصاف بارسلونا رفت، چشم جهان فوتبال به والدبباس بود. رئال مادرید با گل های کریم بنزما و تونی کروس در بارانی سیل آسا با نتیجه 2-1 بارسلونا را مغلوب کرده و سه امتیاز حساس را در کورس قهرمانی لالیگا کسب کرد.

 

اتلتیکومادرید در صدر جدول باقی ماند

 

اتلتیکومادرید که درگیر بحران مصدومیت شده، این هفته برابر بتیس به میدان رفته و به تساوی 1-1 رضایت داد. با این نتیجه و البته با توجه به نتیجه ال کلاسیکو، در حال حاضر اتلتیکو با 67 امتیاز، رئال مادرید با 66 و بارسلونا 65 امتیاز رتبه های اول جدول لالیگا را به خود اختصاص داده اند. کورس قهرمانی لالیگا نمی تواند از این دشوارتر باشد.

 

پیروزی هوئسکا در نبرد شش امتیازی برای ماندن در لالیگا

 

جمعه شب نبرد مهمی برابر فرار از سقوط انجام شد و هوئسکا به مصاف الچه رفت. فاصله این دو تیم در انتهای جدول فقط دو امتیاز بود، اما پیروزی 3-1 هوئسکا باعث شد این تیم در جدول جهشی بزرگ داشته و احتمال سقوط الچه افزایش پیدا کند. هشت هفته دیگر باقی مانده است و دیدارهای پیش رو نوید نبردی جذاب در پایین و همچنین بالا جدول را می دهد.

 

ژاوی کالخا سرمربی آلاوس شد

 

1584481

 

آلاوس در اواخر فصل سرمربی خود را تغییر داده، با آبلاردو قطع همکاری کرده و سرمربی سابق ویارئال یعنی ژاوی کالخا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. آلاوس این هفته مقابل بیلبائو به تساوی 0-0 دست یافت و ژاوی کالخا شروع خوبی را در این تیم تجربه کرد.

 

گام بلند رئال مادرید و ویارئال به سمت نیمه نهایی اروپا

 

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های اروپایی برگزار شد و رئال مادرید و ویارئال هفته گذشته در دور رفت پیروز شدند تا گام بزرگی به سمت رسیدن به نیمه نهایی بردارند. لوس بلانکوس در بازی رفت در لیگ قهرمانان اروپا در خانه 3-1 لیورپول را شکست داد و در ویارئال در لیگ اروپا با نتیجه 1-0 برابر دیناموزاگرب پیروز شد.

 

وینیسیوس، بهترین بازیکن میدان

 

وینیسیوس جونیور برای اولین بار در لیگ قهرمانان موفق به ثبت دبل شد و با دو گل اول بود که رئال مادرید در دیدار رفت توانست 1-1 لیورپول را مغلوب کند. وینیسیوس جونیور در نهایت عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان را نیز به خود اختصاص داد.

 

شب تاریخی گرانادا برابر منچستر یونایتد

 

گرانادا در این هفته در بازی رفت لیگ اروپا متحمل شکست 0-2 برابر منچستریونایتد شد، اما این نتیجه باعث کاهش روحیه هواداران این تیم نشد. طرفداران این باشگاه از بازی تیم خود در مقابل باشگاه تاریخی در اروپا مانند منچستر بسیار هیجان زده بودند. گرانادا در تاریخ هشت آوریل 2006 در دسته چهارم اسپانیا با نتیجه 1-0 مغلوب تورندونجیمنو شدند. اما در هشت آوریل 2021، گرانادا میزبان منچستر یونایتد بود و این یک شب بزرگ برای این باشگاه محسوب می شد.

 

دومین دربی هفته باسک

 

1591027

 

پس از دیدار هفته گذشته سوسیداد و بیلبائو در فینال کوپا دل ری، این دو تیم دوباره در لالیگا به مصاف هم رفتند. با گل دیرهنگام آسیر ویلیابره به نظر می رسید بیلبائو می خواهد انتقام باخت در فینال را بگیرد. اما روبرتو لوپز در ادامه موفق به گلزنی شد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

روند انتخابات رئال مادرید آغاز می شود

 

دوره فعلی فلورنتینو پرز به عنوان رئیس رئال مادرید در سال جاری به پایان می رسد و حالا اکنون روند انتخابات 2021 خود را آغاز کرده است. در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: "به دنبال جلسه امروز هیئت مدیره و مطابق با ماده 38 بند دوم اساسنامه اجتماعی رئال مادرید، رئیس باشگاه درخواست کرده که هیئت انتخابات فراخوان انتخابات رئیس و هیئت مدیره را صادر کند."

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها