کد خبر : 1749198 | 25 فروردين 1400 ساعت 17:56 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان و پاسخ به شایعه توافق با بایرن مونیخ

جولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش شایعات توافق با بایرن مونیخ را رد کرده است.

ناگلزمان و پاسخ به شایعه توافق با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب علیرغم برتری با یک گل در خانه پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد. هانسی فلیک، سرمربی این باشگاه در پایان مسابقه واکنشی ابهام برانگیز در مورد احتمال جدایی از بایرن مونیخ داشته و مدعی شد به زودی در مورد آینده تصمیم گیری خواهد کرد. این مصاحبه اخبار و شایعات در مورد احتمال جدایی او را افزایش داده است.

 

1572916

 

اما لوتار ماتیوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ دیشب در اظهارنظری عجیب با اطمینان مدعی شد جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ قطعی شده و او در تابستان هدایت تیم ملی آلمان را به عهده خواهد گرفت. او همچنین مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ از همین حالا با جولیان ناگلزمان به توافق رسیده و این سرمربی جوان فصل بعد روی نیمکت بایرن مونیخ حضور خواهد یافت. البته جولیان ناگلزمان ساعتی قبل این ادعا را رد کرده و مدعی شد توافقی با بایرن مونیخ نداشته است.

 

جولیان ناگلزمان گفت: "تا امروز هیچ مذاکره ای بین من و باشگاه بایرن مونیخ انجام نشده و این اتفاق رخ نداده است. من نمی دانم لوتار ماتیوس این اخبار و اطلاعات را از کجا کسب کرده است. این خبر در مورد مدیر برنامه من نیز صدق می کند و هیچ صحبتی بین آنها و باشگاه بایرن مونیخ صورت نگرفته است. البته من با باشگاه لایپزیش نیز در مورد آینده صحبتی نکرده ام زیرا دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد. من تا سال 2023 با باشگاه لایپزیش قرارداد دارم."

دیدگاه‌ها