کد خبر : 1749220 | 25 فروردين 1400 ساعت 19:22 | 36.5K بازدید | 4 دیدگاه

دورتموندی ها سیتی را بیچاره کردند! (عکس)

هواداران دورتموند دیشب اجازه ندادند بازیکنان منچسترسیتی به راحتی استراحت بکنند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار رفت و در انگلیس با نتیجه 1-2 دورتموند را مغلوب کرد و نماینده انگلیس امشب کار دشواری برای مسجل کردن صعود خود خواهد داشت. اما اقدامات هواداران دورتموند نیز شرایط را برای سیتیزن ها سخت تر کرده است.

 

ابتدا یک گروه 17 نفره از هواداران دوآتشه دورتموند در ساعت 2:45 دقیقه بامداد در مقابل هتل محل اقامت منچسترسیتی دست به آتش بازی و پرتاب ترقه زده و استراحت بازیکنان باشگاه انگلیسی را مختل کردند. این گروه بعد از حضور گشت امنیتی دورتموند متفرق شده و محل را ترک کردند. اما در ساعت 4:30 دقیقه بامداد بود که این بار هفت نفر از همان گروه دوباره به مقابل هتل بازگشته و آتش بازی به راه انداختند تا اجازه استراحت به بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی را ندهند.

 

جالب اینجاست یک بار دیگر این گروه از هواداران این بار ساعت 5:30 دقیقه صبح قصد داشتند در مقابل هتل اختلال ایجاد کنند. اما این بار گشت امنیتی خود باشگاه منچسترسیتی پیش از آغاز این خرابکاری این افراد را شناسایی کرده و اجازه نداد آنها دوباره سر و صدا راه انداخته و ترقه پرتاب کنند. به هر حال بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی دیشب استراحت مناسبی نداشتند و باید دید آیا این اتفاق در عملکرد این تیم در مسابقه امشب برابر دورتموند تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.

 

1591047

 

1591048

دیدگاه‌ها