کد خبر : 1749260 | 25 فروردين 1400 ساعت 21:48 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

مخالف و موافق فلیک در بایرن مشخص شدند

به نظر می رسد احتمال جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ روز به روز در حال افزایش است.

مخالف و موافق فلیک در بایرن مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب علیرغم برتری 0-1 در خانه پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شده و نتوانست برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. شایعات حول محور نیمکت این تیم در حال افزایش است و هانسی فلیک علیرغم سپری کردن دو فصل درخشان در این تیم فاصله ای تا جدایی زودهنگام و در دست گرفتن هدایت تیم ملی آلمان ندارد.

 

1590824

 

شایعات اخیر مذاکره حسن صالح حمیدزیچ با جولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش باعث ناراحتی هانسی فلیک شده است. البته نشریه بیلد مدعی شد هنوز مذاکرات مستقیمی با ناگلزمان انجام نشده، اما با توجه به مشترک بودن مدیر برنامه او با دایوت اوپامکانو، این احتمال هنگام توافق در مورد انتقال مدافع فرانسوی لایپزیش به بایرن مونیخ مطرح شده است.

 

البته بر کسی پوشیده نیست که صالح حمیدزیچ علاقه زیادی به ناگلزمان داشته و او را گزینه خوبی برای بایرن مونیخ می داند. بر خلاف او کارل هاینس رومینیگه چنین عقیده ای نداشته و معتقد است هدایت بایرن مونیخ هنوز برای ناگلزمان زود است. به هر حال این شایعات باعث نارضایتی هانسی فلیک شده و این سرمربی باتجربه دیشب و بعد از حذف مقابل پاری سن ژرمن نیز مدعی شد به زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد. فدراسیون فوتبال آلمان بعد از قطع همکاری با یوواخیم لوو علاقه زیادی به توافق با هانسی فلیک و سپردن هدایت ژرمن ها به این سرمربی آلمانی دارد.

دیدگاه‌ها