کد خبر : 1749270 | 25 فروردين 1400 ساعت 22:50 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ‌آرژانتینی جای مسی با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

برنامه تلویزیونی الچرینگیتو مدعی شد یوونتوس پیشنهاد رسمی خود را برای جذب سرخیو آگوئرو ارائه داده است.

ستاره ‌آرژانتینی جای مسی با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در پایان فصل به همکاری یک دهه ای خود با سیتیزن ها پایان می دهد و از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا از جمله چند باشگاه انگلیسی خواهان جذب آگوئرو هستند.

 

در روزهای گذشته شایعات پیرامون تیم بعدی ستاره آرژانتینی به بیشترین حد خود رسیده است. در ابتدا گفته شد که بلوگرانا محتمل ترین گزینه برای این مهاجم گلزن خواهد بود و حتی اخیراً مدیر برنامه‌های این بازیکن در شهر بارسلونا مشاهده شده بود.  این در حالی است که برخی دیگر از گزارشات حاکی از آن است که آگوئرو ترجیح می‌دهد به کارش در لیگ برتر ادامه دهد و در این راستا چلسی علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

 

 

1580765

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که یک باشگاه دیگر به جمع مشتریان ستاره آرژانتینی اضافه شده است. بر اساس ادعای برنامه تلویزیونی الچرینگیتو باشگاه یوونتوس پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو به مدیر برنامه‌های این بازیکن ارائه داده و به شکل جدی وارد کورس رقابت برای به خدمت گرفتن او شده است.
به احتمال فراوان آلوارو موراتا در پایان فصل از یوونتوس جدا خواهد شد و به همین خاطر این باشگاه به سراغ جذب آگوئرو رفته است.

دیدگاه‌ها