کد خبر : 1749349 | 26 فروردين 1400 ساعت 12:05 | 26.6K بازدید | 22 دیدگاه

عمر خربین؛ اینبار بازنده دوئل با ایرانی ها (عکس)

مهاجم تیم ملی سوریه در بازی دیشب الوحده با پرسپولیس تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشت اما موفق نشد گل جدیدی به تیم های ایرانی به نام خود ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، او که به دلیل توهین به سرمربی تیم ملی سوریه از بازی برای تیم ملی کشورش منع شده است امیدوار است در بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا گل های متعددی را به نام خود به ثبت برساند تا به سوری ها نشان دهد از تصمیمی که گرفتند آنها متضرر می شوند نه عمر خربین اما در اولین گام تصویر سازی درستی نداشت و ناکام میدان را ترک کرد. 

 

1591287

 

 

کادر فنی تیم پرسپولیس که به خوبی عمر خربین را می شناخت؛ به خصوص که این بازیکن هم در بازی با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و هم در بازی با تیم ملی ایران گل های متعددی را زده بود برنامه های خوبی برای مهار این بازیکن داشت که عینا اجرا شد و در نهایت تلاش های این بازیکن سوری برای رسیدن به گل در بازی با پرسپولیس ره به جایی نبرد و او همانند همه هم تیمی هایش شکست را پذیرفت. 

 

1591288

 

در صحنه هایی که ازاین بازی به ثبت رسیده متوجه می شوید هر جا عمر خربین هست یکی دو مدافع پرسپولیس موشکافانه او را زیر نظر دارند. اما شاید جالب ترین صحنه، صحنه شادی سید جلال حسینی و دوستان بعد از فتح دروازه الوحده باشد که عمر خریبن در پس زمینه صحنه ناراحت به سمت دیگری می رود. او دیشب در دوئل با ایرانی ها بازنده بود. چون تیم روبرو تیمی بود به نام پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد و به دنبال فرصت است که ماموریت نیمه تمام را تمام کند.

 

1591289

دیدگاه‌ها