کد خبر : 1749406 | 27 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه‌شماری برای تقابل دو تیم با آکادمی های قدرتمند

دو تیم لوانته و ویارئال یکشنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لحظه‌شماری برای تقابل دو تیم با آکادمی های قدرتمند

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که در مورد استعدادهای جوان صحبت می‌شود بهتر است نگاهی به فوتبال والنسیا بیندازیم. منطقه ای در شرق اسپانیا که مردم آن با فوتبال زندگی کرده و نفس می کشد. در واقع از زمانی که به خاطر می‌آوریم چنین مسئله ای وجود داشته است.


اگر چه ممکن است والنسیا مهم ترین باشگاه این منطقه به شمار بیاید اما ویارئال و لوانته دو تیم دیگری هستند که از قدمت بالایی برخوردار بوده و در پرورش استعداد ها ید طولانی دارند.

 

در حالی که دو تیم لوانته و والنسیا یکشنبه شنبه شب در لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت به برخی موفقیت‌های آنها در پرورش استعدادها می پردازیم.

 

حمایت بی‌چون و چرای ویارئال از جوانان
ویارئال یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در اسپانیا و به‌طورکلی اروپا را به خود اختصاص داده است. جایی که در آن بازیکنانی مانند سانتی کاسورلا و برونو سوریانو رشد کرده اند. سوریانو اخیراً از فوتبال خداحافظی کرد و از طرف دیگر می‌توان به پائو تورس نیز اشاره کرد که از آکادمی این باشگاه رشد کرده و حالا تیم های زیادی را خواهان خود می بیند.

 

 

1591410

 

همچنین در حال حاضر بازیکنان آینده دار دیگری در ترکیب ویارئال حضور دارند. شما می توانید جرارد مورنو بهترین گلزن اسپانیایی این فصل لالیگا را به آنها اضافه کنید. این مسئله ای است که در گذشته باشگاه ویارئال نیز وجود داشته است.

 

آکادمی باشگاه ویارئال که در سال 2002 افتتاح شد و همچنان در حال پیشرفت کردن است، در قلب تمام فعالیت های زیردریایی های زرد قرار دارد و به نوعی یک مرجع در دنیای فوتبال محسوب می شود. این امکانات تا حدود 80 هزار متر مربع گسترش یافته و دارای 9 زمین فوتبال است. همچنین تجهیزات ورزشی موجود در آن برای حضور 100 تیم نوجوان و جوان کافی به نظر می رسد.

 

امکانات این آکادمی به حدی بالا است که حتی در آن یک آژانس مسافرتی نیز برای انجام امور مربوطه وجود دارد. یک مجموعه ورزشی دوم نیز به نام رودا در این منطقه فعالیت می کند که با باشگاه ویارئال توافق نامه امضا کرده است. با این حجم از حمایت از فوتبال پایه، ویارئال اخیراً موفقیت های قابل توجهی در بحث جوانان کسب کرده است.


اوضاع در مورد حمایت از جوانان برای باشگاه لوانته نیز مشابه است. در واقع این باشگاه نیز فوتبال پایه را به عنوان ستون اساسی پروژه خود قرار داده است. از کاپیتان و بهترین گلزن فعلی آنها یعنی خوزه لوئیس مورالس می‌توان به عنوان یک موفقیت در این زمینه برای این باشگاه یاد کرد. اگر چه می توان به بازیکنان دیگری نظیر دروازه بان لوانته یعنی دنی کاردانس نیز در این زمینه اشاره کرد؛ گلری که عملکرد او در بازی این فصل مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو ستایش های زیادی را به همراه داشت.

 

 

1591411

 

 

با این حال مشخص ترین نماد ارتباط بین آکادمی لوانته و تیم اصلی این باشگاه سرمربی آنها یعنی پاکو لوپز محسوب می شود؛ کسی که کار خود را به عنوان سرمربی تیم دوم آغاز کرد و اکنون در تیم اول فعالیت می کند و لوانته را به یکی از تیم های قابل احترام لالیگا تبدیل کرده است.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها