کد خبر : 1749437 | 26 فروردين 1400 ساعت 23:45 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: یک بار هم برای ما داور خوب بگذارند

سرمربی تیم پدیده با انتقاد از کمیته داوران، خواستار این شد که از داوران باتجربه برای قضاوت بازی های تیمش استفاده شود.

نوازی: یک بار هم برای ما داور خوب بگذارند

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پدیده در حالی مقابل میهمان خود در این دیدار به تساوی دست یافت که در چهارمین دقیقه از بازی دروازه اش باز شده بود. صحبت های محمد نوازی، مربی تیم پدیده در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 

 

ذوب آهن یک مقدار بسته بازی کرد

 

بازی خوبی بود در صورتی که تیم ذوب آهن مهمان بود و یک مقدار بسته بازی کرد. روی یک اتفاق در نیمه اول گل خوردیم و نتوانستیم به شرایطی که داشتیم برگردیم. خدا را شکر در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم با رو به جلو بازی کردن و تعویض هایی که داشتیم به گل برسیم.

 

 

متاسفانه یک مقدار بدشانسی می آوریم

 

روی آنالیزی که از تیم ذوب آهن داشتیم به گل رسیدیم و می توانستیم باز هم گل بزنیم ولی متاسفانه یک مقدار شرایط جور نشد. تیم ما تیم جوان و با انگیزه ای است اما متاسفانه یک مقدار بدشانسی هم می آوریم. فکر می کنم که در کل تیم مان امروز بد نبود و می توانستیم برنده بازی باشیم. یک توپ مان هم به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

 

نگه داشتن بدن بازیکنان در این شرایط سخت است

 

روی گلی که در نیمه اول دریافت کردیم کمی آشفته شدیم ولی در تعطیلاتی که بازی ها را از روال در آورده برگرداندن بازیکن ها سخت است. ما بعد از این بازی یک ماه دیگر با استقلال بازی داریم و نگه داشتن بدن بچه ها در این مدت خیلی سخت است.

 

 

به آینده های فوتبال مشهد میدان می دهیم

 

میلاد فراهانی نبود و یک گلر 18 ساله را درون دروازه گذاشتیم که در آسیا هم برایمان بازی کرده است. خدا را شکر توانستیم در عمل ثابت کنیم که از بازیکنان جوان استفاده می کنیم. امیرحسن جعفری، اسد جعفری و... بازیکنان جوانی اند که آینده فوتبال مشهد هستند.

 

 

آدم غصه اش می گیرد

 

بعضی از تیم ها از لیگ برتر جدا هستند. نباید داوارن خوب برای بازی های ما و یکسری تیم ها بگذارند! یک بار هم برای ما داور خوب بگذارند تا ما هم آن را حس کنیم. قرار نیست که هر داوری را که می خواهند تست کنند بفرستند برای قضاوت برای بازی های پدیده. ما هم زحمت می کشیم و باید برایمان ارزش قائل باشند. این نیست که داوران خوب فقط برای بازی های حساس و تیم های خوب باشد.

 

متاسفانه داور در زمین خودمان باید بازیکن را که در ضدحمله جبوری را زد اخراج می کرد اما به من کارت می دهد! آدم غصه اش می گیرد و ناراحت می شود و شروع می کند به اعتراض کردن. هنوز از زمان وقت اضافه باقی مانده بود اما سوت می زند، این یعنی چه؟ ما هم تلاش می کنیم و قرار نیست که سرمان را ببرند آن هم در زمین خودمان!

 

 

مثل تیم های میهمان بازی می کنیم و می رویم

 

چمن ورزشگاه هر گونه باشد ما هم  طبق همان بازی می کنیم. ما در بازی های قبلی مان هم این مشکل را داشتیم. ما این جا اجازه تمرین نداریم و مثل تیم های میهمان می آییم و بازی می کنیم و می رویم.

دیدگاه‌ها