کد خبر : 1749540 | 27 فروردين 1400 ساعت 12:52 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

امید توپچی ها به قهرمانی در لیگ اروپا؛

ژاکا: فرقی ندارد کجا بازی می‌کنم، فقط قهرمان شویم

گرانیت ژاکا، هافبک سوییسی آرسنال، برای جبران غیبت کیه‌ران تیرنی، مجبور به بازی در خط دفاع شد و نمایش خوبی نیز در ترکیب توپچی ها داشت.

ژاکا: فرقی ندارد کجا بازی می‌کنم، فقط قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا با خوشحالی به بازی در پست دفاع چپ ادامه خواهد داد، اگر این موضوع به ان معنا باشد که آرسنال این فصل جام قهرمانی در لیگ اروپا را به دست می آورد!

هافبک جنگنده سوییسی با توجه به مصدومیت کیه ران تیرنی و عدم آمادگی دیگر بازیکنان، خود را خارج از پست تخصصی‌اش یافت، اما می گوید مادامی که آرسنال به قهرمانی برسد، برایش اهمیتی ندارد که در کدام پست بازی می کند.

 

1591635

 

ژاکا در پست دفاع خوش درخشیده و خیال توپچی ها را در رقابت های داخلی و اروپایی از راحت کرده است. آرسنال اکنون با رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا خود را در آستانه کسب یک جام قهرمانی می بیند اما اول باید برای رسیدن به فینال ویارئال را از پیش رو بردارد.

ژاکا که در پیروزی 4-0 شب گذشته توپچی ها برابر اسلاویا پراگ نیز در پست دفاع چپ به میدان رفته بود، در این باره گفت: "اگر ما به این شکل قهرمان لیگ اروپا شویم، من اهمیتی نمی دهم که در کدام پست بازی می کنم!

اگر تیم به کمک من در آن منطقه نیاز دارد، کمک می کنم. من آن کسی هستم که همه کار برای تیم می کند. البته همه می دانند که این پست اختصاصی من نیست اما هم تیمی هایم نیز به من کمک می کنند و من را در جلو و عقب زمین راهنمایی می کنند.

خیلی خوشحالم که در این پست نیز توانستم به تیم کمک کنم. من نهایت تلاشم را می کنم و در دو مسابقه آخر هم نمایش خوبی داشتیم."

 

1591637

 

ژاکا درباره پیروزی در بازی برگشت برابر اسلاویا پراگ نیز گفت: "ما بازی خیلی خوبی داشتیم. برنامه بازی که سرمربی به ما داد عالی بود و ما هم عملکردی عالی از خود نشان دادیم. فکر می کنم که بعد از این دو بازی ما شایسته صعود بودیم. شخصیت تیم فوق العاده بود. اینکه در خانه حریف 4-0 ببری کار ساده ای نیست و همانطور که قبلا هم گفته ام ما در طول 90 دقیقه نمایشی عالی داشتیم."

دیدگاه‌ها