کد خبر : 1749591 | 27 فروردين 1400 ساعت 17:29 | 42.1K بازدید | 12 دیدگاه

پایان کار صادقی با نارنجی‌پوشان؛

بیاتی‌نیا سرمربی موقت سایپا شد

باشگاه سایپا جانشین ابراهیم صادقی را معرفی و محسن بیاتی‌نیا را به‌عنوان سرمربی موقت منصوب کرد.

بیاتی‌نیا سرمربی موقت سایپا شد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی که پس از شکست اخیر سایپا مقابل مس رفسنجان از سرمربیگری نارنجی پوشان تهرانی استعفاء داده بود، به‌صورت رسمی به پایان کارش با این باشگاه رسید و جانشین وی انتخاب شد.

 

نارنجی پوشان که شرایط خوبی در جدول ندارند و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شوند، با جدایی ابراهیم صادقی از این تیم، محسن بیاتی‌نیا را به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند تا در هفته‌های آینده با هدایت وی به مصاف حریفان‌شان بروند و در صورت کسب نتایج لازم با او ادامه همکاری داشته باشند.

 

بیاتی‌نیا که پیش از این به‌عنوان مشاور مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه و همچنین مسؤول آکادمی سایپا فعالیت داشت، از این پس با حفظ سمت در قامت سرمربی نارنجی پوشان هم فعالیت خواهد کرد.

 

بیاتی‌نیا که چهار سال قبل با راه‌آهن از فوتبال خداحافظی کرده و سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پاس تهران، پیکان، استقلال، صبای قم، مس کرمان، ذوب‌آهن و ... را دارد، از امروز به‌عنوان سرمربی در تمرین سایپا حضور یافت.

 

باشگاه سایپا با انتشار متن زیر این موضوع را تایید کرد:

 

«به دنبال استعفای ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، مذاکرات متعددی با گزینه‌های مختلف انجام شده است. برنامه‌ها و سوابق حدود ۱۵ مربی مورد واکاوی و ارزیابی دقیق قرار گرفت و با برخی از آنان به صورت جداگانه مذاکره تلفنی و جلسات حضوری برگزار شد.

 

 با توجه به جایگاه حساس این تیم در جدول مسابقات، مدیران باشگاه در تلاش هستند از بین گزینه‌های موجود بهترین تصمیم ممکن را برای تیم فوتبال این باشگاه اتخاذ نمایند، لذا برای انتخاب سرمربی بررسی‌های بیشتر با دقت نظر بالاتر همچنان ادامه دارد.

 

اما برای اینکه تمرینات این تیم با وقفه مواجه نشود، تصمیم گرفته شد محسن بیاتی‌نیا که در حال حاضر مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی فوتبال سایپا است و از شناخت کامل بر موضوعات مربوط به فوتبال باشگاه سایپا برخوردار بوده، با حفظ سمت مسؤولیت و وظایف مربوط به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده بگیرد.

 

لازم به ذکر است، طبق برنامه تمرینات تیم فوتبال سایپا امروز جمعه در محل زمین شماره دو آزادی انجام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها