کد خبر : 1749639 | 27 فروردين 1400 ساعت 22:38 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

به رغم خستگی بازی در چمپیونزلیگ؛

گواردیولا: منچسترسیتی برای بازی با چلسی آماده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با وجودی که این تیم به تازگی در چمپیونزلیگ برابر رقیبی چون دورتموند به میدان رفته است، اصرار دارد که سیتیزن ها برای بازی برابر چلسی آماده اند.

گواردیولا: منچسترسیتی برای بازی با چلسی آماده است

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ برتر تنها چند روز پس از بازی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و صعود به نیمه نهایی، باید در دیدار نیمه نهایی FA Cup برابر چلسی به میدان برود و در صورتی که هنوز چشم به چهارگانه داشته باشد، باید آبی ها را شکست بدهد.

گواردیولا اما هیچ نگرانی بابت فاصله کوتاه بین بازی در نیمه نهایی FA Cup و بازی حساس و هیجان انگیزی که این تیم برابر دورتموند در چمپیونزلیگ داشت، ندارد.

سیتی برای دومین بار در تاریخ این باشگاه با پیروزی برابر دورتموند در دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید و تنها سه روز بعد و در روز شنبه باید در ومبلی لندن برابر چلسی به میدان برود تا همچنان امیدهایش برای کسب چهارگانه را حفظ کند.

 

1591810

 

گواردیولا گفت: "این خیلی خیلی خیلی آسان تر است. فکر کنید مجبور بودیم دراین مسابقه بعد از اینکه به نیمه نهایی چمپیونزلیگ نرسیده بودیم بازی کنیم، خیلی سخت تر می شد.

دوست داشتم که فرصت بیشتری برای لذت بردن از صعود به نیمه نهایی و ریکاوری بهتر تیم می داشتیم اما برنامه بازی ها همین است و وقتی در تمام رقابت ها مدعی قهرمانی هستی چنین برنامه فشرده ای نصیبت می شود.

بچه ها دارند خوب تمرین می کنند و فردا با یکی از بهترین تیم های اروپا رو به رو خواهند شد و تلاش می کنند تا نمایش خوبی ارائه دهند تا به فینال برسیم."

 

سرخیو آگوئرو تنها مصدوم سیتیزن ها است و گواردیولا درباره دیگر بازیکنان تیمش گفت: "بقیه همه خوب هستند، خسته اند اما وضعیت روحی خوبی دارند و حال‌شان خوب است."

گواردیولا از بحث کردن بر سر احتمال بردن چهارگانه توسط سیتی طفره رفت و تاکید کرد که تمرکز او روی تمرینات و مصاف با چلسی است.

 

1591808

 

این اولین باری خواهد بود که از زمان پیوستن توماس توخل به چلسی، گواردیولا با سرمربی آلمانی رو به رو خواهد شد و سرمربی سیتی از تاثیری که توخل بر روی آبی ها گذاشته و همچنین رساندن آنها به نیمه نهایی چمپیونزلیگ اصلا متعجب نشده است.

 

گواردیولا در این باره افزود: "من سورپرایز نشدم چرا که من او را از ماینس و بعد از آن از دورتموند می شناسم. او اینجا تیمی را در نیم فصل تحویل گرفت اما او تجربیات بسیار زیادی در باشگاه تراز اولی مثل PSG و چلسی دارد. از همان ابتدا می دانستم که او خوب کار خواهد کرد."

دیدگاه‌ها