کد خبر : 1749712 | 28 فروردين 1400 ساعت 12:25 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال خرید مدافع از همشهری

میلان به دانیلو دی آمبروزیو مدافع کناری و ایتالیایی اینتر، پیشنهاد قراردادی دو ساله داده است.

میلان به دنبال خرید مدافع از همشهری

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دانیلو دی آمبروزیو با باشگاه اینتر در پایان فصل پیش رو به اتمام خواهد رسید و بر اساس اخبار منتشر شده هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. حالا نشریه اسپورت ایتالیا مدعی شد روسونری به دنبال جذب دانیلو دی آمبروزیو و  در حال مذاکره با این بازیکن 32 ساله برای فصل بعد است.  البته اینتر علاقمند به حفظ مدافع ایتالیایی خود است، اما تنها به دانیلو دی آمبروزیو پیشنهادی یک ساله داده که مورد توجه این بازیکن قرار نگرفته و روز به روز احتمال جدایی او افزایش می یابد.

 

1591900

 

دی آمبروزیو در ژانویه 2014 و با مبلغ 3.79 میلیون یورو از تورینو به اینتر نقل مکان کرد و از آن زمان 229 بازی برای این تیم انجام داده، 20 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل نیز داده است. اما فصل جاری را شاید می توان بهترین فصل دانیلو دی آمبروزیو در ترکیب اینتر دانست، زیرا او در 15 مسابقه تاکنون سه گل زده است.

 

این در حالیست که اخباری در مورد تمایل میلان به جذب مائورو ایکاردی، کاپیتان سابق اینتر و مهاجم فعلی پاری سن ژرمن نیز منتشر شده و ممکن است فصل بعد شاهد حضور دو هم تیمی سابق اینتر در رختکن میلان باشیم. در صورت عدم تمدید با اینتر، احتمالا دانیلو دی آمبروزیو راهی باشگاه رقیب خواهد شد.

دیدگاه‌ها